Exel heeft de onhebbelijke eigenschap om in de waterbak te maaien met zijn voorbenen, gevolg is dat de waterbak dan dus omkiepert en ze zonder water staan

Vera heeft regelmatig haar "ik laat me niet vangen" bui en dan kan je doen wat je wilt, lokken met wat lekkers, het heeft allemaal geen nut. Gisteren had ze hem dus weer, maarja ik ben haar nu elke keer met speciale shampoo aan het wassen ivm haar eczeem, dus mevrouw moest toch echt het land uitgeplukt worden. Ik wil haar ook nog weleens lekker in haar sop gaar laten koken en dan negeer ik haar, heeft het meeste effect, want de volgende dag zit ze haast op je schoot. Maarja gisteren moest mevrouw toch echt eraan geloven, zou de laatste mooie dag zijn, dus ze moest in bad. Gelukkig was Samantha bij me en hebben we haar samen ingesloten met een lang stuk schriklint. Wat doet ze? Ze loopt naar de afzetting toe en terwijl ik dus om haar kont heenloop om naar haar hoofd te lopen en haar bij het halster te pakken, duwt ze me zo in het schrikdraad

Ik ga er even vanuit dat ik niet de enige ben die op zulke momenten wurgneigingen heb?