ronan op foto
-
ronan op foto
Druk dagje vandaag weer. Leo moest eerst een groente kas in elkaar zetten. Jessie zou vandaag ws uitslapen (was laat naar bed). Tegen 11 uur was ik bij Ronan. Leo kwam na een tijdje ook. Dus Roon op de trailer en naar vd Aa. Daar ging ik hem wassen. En dat was nodig ook!! Zo zeg, het leek wel chocomelk wat er van hem af kwam. Dus zeker 2 keer goed gewassen en toen ging het weer beter en was hij mooi schoon. Of ik nog 2 friezen wilde wassen, nu ik toch wat nat was? O ja hoor. Kon roon even wat drogen. Na deze 2 friezen gewassen te hebben, hem nog geknipt, geschoren en mijnheer mocht weer de trailer op. Toen naar Veghel, omkleden, spullen pakken en gaan met die banaan. Rond 16.15 uur kwamen we in Wintelre aan, waar Femke op ons stond te wachten. Achter haar aan gereden naar een vennetje daar in de buurt. En toen foto's maken. En hij vond het meestal reuze interessant. Hij zag een meisje in een roeiboot en dat was mega interessant. Ze was aan het zingen en loeide soms. Alleen toen ze richting de kant geroeid kwam, kreeg Roon het op zijn heupen. Dat vond hij wel erg spannend. Femke vroeg nog of we nog iets wensen hadden.
Ik weet dat Ronan water leuk vindt, dus mss wilde hij wel het water in. Leo heeft zich opgeofferd en kousen/schoenen uit, broek opgerold en het water in. Ik ben erg benieuwd naar de foto's en kan bijna niet wachten tot ze klaar zijn.
Femke, in ieder geval heel erg bedankt!!! Heb ik hopelijk eindelijk eens mooie foto's van mijn mooie man!!!
Ik weet dat Ronan water leuk vindt, dus mss wilde hij wel het water in. Leo heeft zich opgeofferd en kousen/schoenen uit, broek opgerold en het water in. Ik ben erg benieuwd naar de foto's en kan bijna niet wachten tot ze klaar zijn.
Femke, in ieder geval heel erg bedankt!!! Heb ik hopelijk eindelijk eens mooie foto's van mijn mooie man!!!
-
Surprise
:
(even incl. het bootje...)

(en nog een leuk koppie)

't was gezellig vandaag! Ik heb een hele leuke middag gehad!

(even incl. het bootje...)

(en nog een leuk koppie)

't was gezellig vandaag! Ik heb een hele leuke middag gehad!
*** Vanaf 1 juni ook als gedrukte luxe hardcover editie verkrijgbaar! ***
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
-
WAUWWWW! wat heb ik toch een knapperd!! Leo zei gisterenavond toen hij naar bed ging al, dat femke er 2 had opgezet. Ik lag er al vroeg in om 22.30 uur, want ik was nogal moe. Heb mezelf tegen moeten houden om vannacht naar beneden te gaan om te gaan kijken. Maar ze zijn echt mooi. Kan echt niet wachten tot de rest er is.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- joske_vuran
- Contacteer:
-
O, ik ben toch al een paar keer weer naar deze pagina geweest. Even toch nog even kijken!
@Mirjam, zie je mijn ''hengstenpluk'(je)? Zonde he? Dat krijg je met een naarling in de wei erbij. Evenals roon zijn sokjes zijn een heel eind weg.
@Mirjam, zie je mijn ''hengstenpluk'(je)? Zonde he? Dat krijg je met een naarling in de wei erbij. Evenals roon zijn sokjes zijn een heel eind weg.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
- Senna&Cajra