Was sinds woensdag weer rustig aan het opbouwen met Skreia met rijden. Woensdag had mijn verzorgster gereden en Skreia had er erg veel zin in. Wel fietspaden en ruiterpaden afgewisseld en alleen maar stap en draf. Donderdag had ze een vrije dag. Vrijdag zelf gereden en ging alles goed. Zaterdag vond ik d'r wat minder lopen (dacht heeft ze nu alweer genoeg van onder het zadel lopen

Dit dus gedaan en dat longeren was zeer snel klaar want ze liep echt VERSCHRIKKELIJK

Helaas was de veearts die voor Priscus (fjord) kwam al weg, wel nog geprobeerd te bellen maar kreeg hem niet te pakken.
Later maar besloten om Bodegraven te bellen want denk dat er toch wel foto's gemaakt moeten worden en in Bodegraven kennen ze Skreia beter.
Sinds maandag staat ze dus dag en nacht op stal. Maandagavond nog even 15 min gestapt (ging ook niet echt geweldig, tenzij ze andere paarden ziet), vanochtend heeft een vriendin (van Priscus) voor me gestapt. vanochtend vroeg om 8:01 gelijk Bodegraven gebeld (moest de arts aan de telefoon hebben want wilde perse woensdagochtend vroeg). Kreeg gelukkig meteen Sander aan de telefoon. Verteld wat er aan de hand is en ik kan gelukkig morgen om half 10 terecht.
Toen ik vanavond op stal aankwam kwam de eigenaresse tevens vriendin van mij naar me toe om te zeggen dat ze Skreia echt slechter vond. Met uitmesten kon haast niet opzij stappen en ze heeft veel gelegen en is gewoon anders dan anders. Kan echt merken dat ze er veel last/pijn van heeft. Besloten om vanavond dan maar helemaal niet te stappen en alleen maar even op stal gepoetst en d'r omegaolie gegeven.
Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is. Dacht eerst dat het nog door die val kwam maar heb anderhalve week gestapt en afgespoten en ze loopt nu beide kanten echt heel slecht (stijf).
Ik hoop dat het allemaal meevalt, voel me echt waardeloos nu