Omdat ik toch (best wel) vaak buitenrijd met sjors en hij gevoelig liep en heel kort werd, besloot ik hem voor op ijzers te zetten. Naja, laten zetten, want mijn roeping is het niet: hoefsmid.
Maar alles goed en wel, terwijl ik met Wendy en Roger in Harderwijk liep werd sjors beslagen. En men want vond ik het zielig dat ik er niet bij was

Maar wat een uitkomst die hoefijzers, hij liep gewoon in flinke (voor Sjors' doen) passen door en niets geen gevoelige zolen meer. Heerlijk.
Vanochtend om 5 uur hadden ze op de manege een buitenrit (gekken) maar het paard van 1 van de instructrices/eigenaren loopt niet goed dus ik bood Sjors aan. Ik bedoel: hij doet niets, vind het heerlijk buiten en hij heeft geen horloge dus weet ook niet dat hij vroeg op moet.
Om half 9 sms-te ik of het leuk was geweest en of ze al terug waren. Werd ik gebeld: Hij was héél braaf, lief en leuk, maar hij was wel een ijzer verloren

Maar Sjors is geliefd op de manege (en ik vast ook wel, aangezien ik gister geheel vrijwillig de hele nacht als een ware bokito in een apenpak heb gelopen tijdens de spooktocht

Dat ging even snel, ik heb alleen nog niemand gehoord over geld.....ik wacht rustig af