Maar goed. Vjesta liep heerlijk. 1xtje ietsjes harder weggedraaft uit een hoek omdat ze schrok. Maar verder lekker rustig, netjes luisterend...Als ze zo blijft lopen ga ik me in november aan de ABOB wagen

We hebben nu nog maar 2 kleine probleempjes. De rechter galop, waar ze haar kont helemaal naar binnen gooit (ze loopt voor op, en achter naast de hoefslag) en het feit dat ze in de galop haar neus weer naar voren steekt. En t staat wel leuk, maar t hoort niet echt...
Overgends heeft Vjesta zich voor het rijden zeker 50 min alleen staan vervelen in de stal. Toen ik haar net vast had gezet (weggerukt uit het net verse gras) kreeg ik te horen dat er een nieuwe minibaby was geboren, en dat moest ik ff zien. Toen bij de andere mini babys kijken. En voor k t wist zat k in een groep van 10 mini's, helemaal besnuffeld en bekroeld te worden. Toen k terug kwam had Vjesta haar vertoen met 20 kg muesli omgedonderd en 2 handdoeken en m'n vest op de grond gegooit en haar staart geschuurd... WRAAK

De nieuwe baby is overgends niet van de stal, maar van een logeetje, die er staat om gedekt te worden. De moeders is hier geboren, en verkocht toen ze een paar maanden oud was voor een bedrag waar de stapmolen voor geplaatst is...