Om 12 uur de trailer halen op de manege, ligt er een kaart in de trailer met daarop: "gefeliciteerd met je meisje" en transportbeschermertjes in maatje pony. Ik heb wel lieve stalgenootjes erbij zitten

Trailer aankoppelen en onze lange rit richting Sint Jansklooster begon.
Daar aangekomen stonden Cyra en Bella samen op stal. Kees de jack zat in 2 seconden bij ons in de auto en wilde er niet meer uit (ach een jack erbij kan nooit kwaad, ze was erg leuk tenslotte). Mijn vader had Cyra nog niet gezien, dus hij even knuffelen.
Vervolgens lekker bakje koffie gedronken en de centjes geregelt en toen was het tijd om te laden. Een kennis van de familie kwam ons helpen met laden. Cyra stond in 30 seconden in de trailer en daar gingen we. Met mijn eigen fjordje op weg naar huis.
Ze was zo lief in de trailer, ze heeft geen stap verkeerd gezet.

Bij haar nieuwe weiland aangekomen moesten we even wachten op mijn baas. Die moest namelijk een fries hengstje uit dat land hebben en dan kon Cyra fijn met de merrie dat land innemen. Madam schreeuwde de hele tent bij elkaar tegen die hengst en uiteindelijk mocht ze dan het land op.
Het kwpn-merrieveulen van Special D liet even een spectaculair stukje gangwerk zien, maar dat liet Cyra niet op zich zitten:
Staart op de rug en showen maar

Wow wat kan mijn meisje lopen zeg

Even gesnuffelt aan de bruine merrie (ze vond het maar een rare kleur) en vervolgens eten, eten en nog meer eten. Het blijft een fjord he

Bij deze hoor ik dus officieel bij de fjordeneigenaren. Ben zo blij

morgen zla ik fotos online zetten. ga nu eerst weer even naar haar toe om te kijken of alles nog goed is