Ik BAAL..!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Muis
Contacteer:

Ik BAAL..!!

Bericht door Muis » za 30 jun 2007, 12:34

Ik had gister les en het ging echt super! Ze was de laatste tijd zo aan het hangen in mijn handen, dat kwam ook omdat ik mijn binnenhand dan vast zette (alsof ik sterker ben.. :? ) De laatste weken ben ik er zo op aan het letten: Binnenhand los..En het gaat nu echt super. Zelfs als ik haar aan het verzamelen ben wordt ze niet echt sterk. (een beetje omdat ze het nog moeilijk vind, maar dat vind ik nog niet zo erg. dat komt vanzelf wel weer goed)

Ik zou vandaag (zaterdag 30 juni) wedstrijd hebben. De Kringkampioenschappen. Springen (70) en Dressuur (M2) Ik had er helemaal zin in en mijn instructie zei ook dat het er al heel goed uitzag. (op sommige stukjes na: travers en de gehele proef verzamelen enzo.)
Ik vol goede moet mijn laarsen schoon gemaakt en mijn zadel even gedaan en alles al bijna klaar voor vandaag.

Worden we gister avond gebeld: "Ja,, we hebben besloten de wedstrijd af te lassen in verband met het slechte weer" Bla bla bla bla bla.. |( |(

Waarom moet dat Nederlandse Kl*** weer nou weer alles verpesten!!!!!! :(

Ik had er zoveel zin in..

En waarscheinlijk gaat morgen de "paardenwedstrijd" wel door. :(
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » za 30 jun 2007, 12:49

Kan me voorstellen dat je dan even flink baalt. Je hebt er hard voor getraind en nu gaat het niet door. Misschien kan je volgend weekend in Bergen nog mee doen, daar worden ook kringkampioenschappen gehouden.
Wodan en ik M1+10
Muis
Contacteer:

Bericht door Muis » za 30 jun 2007, 12:53

Ik kan wel even bellen idd. Misschien kan ik er nog wel bij..
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Vera

Bericht door Vera » za 30 jun 2007, 13:08

Wodan schreef:Kan me voorstellen dat je dan even flink baalt. Je hebt er hard voor getraind en nu gaat het niet door. Misschien kan je volgend weekend in Bergen nog mee doen, daar worden ook kringkampioenschappen gehouden.
maar daar mag onze kring niet aan mee doen helaas.... |( :(
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Leentje

Bericht door Leentje » za 30 jun 2007, 20:24

en het was vandaag de mooiste dag v/d week?
mischien had het terrein al te veel geleden van alle regen.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Plaats reactie