Eerst zaterdag al les met Red Bull. Dit ging best goed. Oké beter kan altijd maar had al twee weken geen les meer gehad en hij pakte het goed op. Toen dus het mennen met Ulvy wat in een ander topic te lezen is.
Gistermorgen was ik al vroeg wakker en het zonnetje scheen dus in mijn paardrijkleren gehezen en op naar de paardjes. En wat is het dan leuk om met een hinnik begroet te worden

En toen vanavond. Het was echt soepweer toen ik op weg ging, maar ik heb mezelf voorgenomen dat die twee van mij echt wat kilo's kwijt moeten dus ik stapte enorm van mijn "mooi weer ruiter" principe af. Echter de avond is te kort om zowel RB en Ulvy te doen kwam ik achter. Tenminste wel als ik RB ga rijden. Longeren wat ik eigenlijk wilde was niet echt een optie want de wei was in een spons veranderd (heb geen bak) Dus ik besloot dat Ulvy het slachtoffer weer werd aangezien RB morgen en donderdag sowieso nog mee het bos in gaat met mijn bijrijdster. Ik besloot ter afwisseling te gaan fietsen met Ulvy. Nou heeft ze dit pas één keer gedaan en nu was ik ook helemaal alleen, maar ik besloot het toch te doen. Oh en ze vond het leuk. Natuurlijk ging ze weer veel te enthousiast van start, dus om ervoor te zorgen dat we het einde ook nog zouden halen moest ik haar enorm inhouden. In het begin sprong ze ook iedere keer over de plassen op de paden heen. Vond ik niet zo grappig dus ik heb op een gegeven moment de fiets geparkeerd en ben door het water gaan lopen net zo lang tot mevrouw hoogheid besloot dat ze wel natte voeten "mocht" krijgen. We hebben echt een flink stuk gedraafd en al met al zijn we een half uurtje weg geweest. En je zag haar echt genieten van de afwisseling. Op het einde was ze wel een beetje moe. Totdat er ineens twee paardjes voorbij kwamen toen was ze weer wakker! Ik heb mijn fiets toen toch maar even langs de kant gezet omdat mevrouw de laatste keer dat ze een paard zag enorm ging stijgeren. Vandaag vond ze dat niet nodig. Ze vond ze alleen maar interessant. Zo groot!
Al met al wordt het alweer een veel te lang verslag, maar ik vond het gewoon leuk even mijn pennymoment als 26 jarige te kunnen vertellen