Vandaag dus heel erg ruzie met vera gehad!

Vanmorgen moest ik naar les. Alleen want Annemarie en Jessie moesten werken en Marijke had Romeo thuis staan dus die ging vanuit haar huis naar les en zou dan met mij weer mee terug naar stal rijden.
Vera even in een andere stal gezet omdat Iza die van haar in gebruikt heeft en Vera toch zoveel mogelijk moet bewegen dus tijdelijk buiten woont. Ik wilde namelijk Iza, Muis en Dewi in het land zetten, maar dan gaan ze eerts een tijd racen en dan duurt het even voor ik Veertje kan pakken (en als je om half 9 op zatermorgen op les moet zijn, zit je daar niet op te wachten.....
Binnen 10 seconden hoor ik een grote klap, Vera bijna dwars door de deur heen. (alhoewel, de deur was nog wel heel, maar de zijkant van de deur was helemaal ontzet. Ik was dus al best boos.

Na het poetsen zou ik haar in de trailer zetten, maar ze verdomde het gewoon, nou is dat sinds vorige week een leuk spelletje geworden, maar ik had er niet zo'n zin in. Ze liep netjes mee de klep op en dan ineens keerde ze zich om rukte zich los en rende weg. Dat is een keer leuk, maar dan niet meer. Zelfs met een bit in bleef ze weg crossen. De laatse keer rende ze los het erf over, langs de stallen, richting het land, maar ik ging de andere kant op en kon haar afsnijden, toen wilde ze over het hek van de paddock springen, maar op een of andere manier sprong ze tegen het hek op en alles kapot ook de stroom draad. Ze kreeg wel een flinke tik van de stroom want het is een ijzeren hek.
Teon nog steeds niet de trailer inwillen. Cor kwam even helpen met de longereerlijn, maar zelfs toen sprong ze er gewoon weer uit (en fjorden benen boven je hoofd is niet zo'n fijn gezicht hoor) Toen zou cor nog een touw bijhalen, maar ze koos eieren voor haar geld en vloog er in.

Toen naar de club, ik moest even naar een meisje toe rijden die voor het eerste naar de club zou komen met een jonge pony en nog niet langs de weg was geweest. (eigenlijk zo annemarie met Vlek dat doen, maar ja die was te werk)
Gelukkig ging dat goed, ze was heel braaf op de weg.
De les ging ook super ze had vast wat goed te maken, dus nou ja ik heb besloten dat ze nog een kans krijgt............
edit:
nog even vergeten: Op de terug weg stond ze dus al in de trailer, terwijl ze nog aan de trailer vasstond en ik het zadel nog aan het wegleggen was