heel hard van mijn roze wolk gevallen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Vera

heel hard van mijn roze wolk gevallen

Bericht door Vera » za 23 jun 2007, 18:24

(heb er nog blauwe plekken van)

Vandaag dus heel erg ruzie met vera gehad! :(
Vanmorgen moest ik naar les. Alleen want Annemarie en Jessie moesten werken en Marijke had Romeo thuis staan dus die ging vanuit haar huis naar les en zou dan met mij weer mee terug naar stal rijden.

Vera even in een andere stal gezet omdat Iza die van haar in gebruikt heeft en Vera toch zoveel mogelijk moet bewegen dus tijdelijk buiten woont. Ik wilde namelijk Iza, Muis en Dewi in het land zetten, maar dan gaan ze eerts een tijd racen en dan duurt het even voor ik Veertje kan pakken (en als je om half 9 op zatermorgen op les moet zijn, zit je daar niet op te wachten.....
Binnen 10 seconden hoor ik een grote klap, Vera bijna dwars door de deur heen. (alhoewel, de deur was nog wel heel, maar de zijkant van de deur was helemaal ontzet. Ik was dus al best boos. }-)

Na het poetsen zou ik haar in de trailer zetten, maar ze verdomde het gewoon, nou is dat sinds vorige week een leuk spelletje geworden, maar ik had er niet zo'n zin in. Ze liep netjes mee de klep op en dan ineens keerde ze zich om rukte zich los en rende weg. Dat is een keer leuk, maar dan niet meer. Zelfs met een bit in bleef ze weg crossen. De laatse keer rende ze los het erf over, langs de stallen, richting het land, maar ik ging de andere kant op en kon haar afsnijden, toen wilde ze over het hek van de paddock springen, maar op een of andere manier sprong ze tegen het hek op en alles kapot ook de stroom draad. Ze kreeg wel een flinke tik van de stroom want het is een ijzeren hek.

Teon nog steeds niet de trailer inwillen. Cor kwam even helpen met de longereerlijn, maar zelfs toen sprong ze er gewoon weer uit (en fjorden benen boven je hoofd is niet zo'n fijn gezicht hoor) Toen zou cor nog een touw bijhalen, maar ze koos eieren voor haar geld en vloog er in. :+

Toen naar de club, ik moest even naar een meisje toe rijden die voor het eerste naar de club zou komen met een jonge pony en nog niet langs de weg was geweest. (eigenlijk zo annemarie met Vlek dat doen, maar ja die was te werk)
Gelukkig ging dat goed, ze was heel braaf op de weg.

De les ging ook super ze had vast wat goed te maken, dus nou ja ik heb besloten dat ze nog een kans krijgt............

edit:
nog even vergeten: Op de terug weg stond ze dus al in de trailer, terwijl ze nog aan de trailer vasstond en ik het zadel nog aan het wegleggen was :?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Leentje

Bericht door Leentje » za 23 jun 2007, 18:30

jeetje,is ze (nog een keer) aan t puberen?
daar heb je je handjes aan vol.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Esther

Bericht door Esther » za 23 jun 2007, 19:10

Oeh, ik zou dan ook pislink worden hoor!! Maar blijkbaar heeft ze wel doorgehad dat het nu menens was dat ze het in de les zo netjes deed.. Wat kunnen het toch ettertjes zijn he?!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » za 23 jun 2007, 19:28

Eigenwijze tutte is het dus, niet eens je strot opengegooid en eens flink uitgeschreeuwd?
Maargoed...jullie zaten lekker met het gedoe. Hopelijk was het een momentopname.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 24 jun 2007, 07:17

Ze heeft haar eigen wil weer eens doen gelden. Ik vind het wel humor dat ze terug uit zich zelf al op de trailer ging staan.
Wodan en ik M1+10
Mir

Bericht door Mir » zo 24 jun 2007, 08:57

Dat werd dus een roze donderwolk, pff wat een draak! Tja en naar huis wilde ze toch wel zo snel mogelijk zo te lezen...
janna
Contacteer:

Bericht door janna » zo 24 jun 2007, 13:21

Heel herkenbaar, Raya had hier ook heel erg een handje van. Dat is nu steeds minder geworden. Alleen als Iwan weer de trailer uit komt drentelen terwijl dat niet de bedoeling is neemt ze de benen nog weer eens :( . Maar das niet fijn om achter zoveel kilo's aan te hangen (en in mijn geval tussentijds nog even een schop uit te delen tegen mevr. haar darriere O:) ) Maar als ik of annabel tegen haar zegt met een zeer dwingende stem dat ze subiet in de trailer moet gaan, loopt ze als de wiede weerga de trailer in. (hoezo intimidatie :+ )

Maar ik hoop voor je dat het niet te vaak gebeurd, want het is super vervelend.....
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
yvette

Bericht door yvette » zo 24 jun 2007, 19:44

Tja, en Iza heeft de kunst lekker afgekeken. Die deed nog even voor mij voor hoe Vera het de dag ervoor deed _-:(
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 24 jun 2007, 19:55

ow dan kan je ze wel wat he? Ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelde, heb ook eens zo staan klungelen om Vera op de trailer te krijgen :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anna

Bericht door Anna » ma 25 jun 2007, 00:36

Het blijft een lekker dier hoor
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Vera

Bericht door Vera » ma 25 jun 2007, 06:07

Anna schreef:Het blijft een lekker dier hoor
haha als ze niet zo'n dwarse bui heeft wel hoor!

Haar probleem is alleen dat ze niet alleen van het erf afwil!
Buiten rijden alleen gaat ook niet.
Zelfs een stukje langs de weg wandelen is een ramp.

Nou ja de volgende dag kun je er wel weer om lachen maar op dat moment zou je ze wat....
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie