Boaz ze zaakie geneest niet goed.... UPDATE
Boaz ze zaakie geneest niet goed.... UPDATE
Helaas genezen Boaz zijn wonden niet mooi zoals het hoort
Vorige week moest ik van de DA omdat het erg gezwollen was Boaz 3 keer per dag afspuiten.
Dat gedaan.
Vrijdag voor het laatst en zaterdag zag het er super uit.
Droge wondjes niet meer druppelen en niet meer gezwollen.
dus heb het toen met rust gelaten.
Maandag was het iets dikker maar dit kon door het vocht komen dus moest het zo laten.
Maar toen ik gisteren kwam was 1 wond weer open gegaan en zaten zijn benen weer onder de druppels.
Als het maandag nog steeds druppet moet ik hem antibiotaca gaan geven en hopen dat het wel goed gaat.
Boaz blijft gelukkig vrolijk spelen en ziet er zelf echt super uit.
Maar ben er toch niet blij mee.
Dacht hem er ook een lol mee te doen voor de toekomst maar dat blijkt dus nu niet zo.
lekker egoistisch weer....
Vorige week moest ik van de DA omdat het erg gezwollen was Boaz 3 keer per dag afspuiten.
Dat gedaan.
Vrijdag voor het laatst en zaterdag zag het er super uit.
Droge wondjes niet meer druppelen en niet meer gezwollen.
dus heb het toen met rust gelaten.
Maandag was het iets dikker maar dit kon door het vocht komen dus moest het zo laten.
Maar toen ik gisteren kwam was 1 wond weer open gegaan en zaten zijn benen weer onder de druppels.
Als het maandag nog steeds druppet moet ik hem antibiotaca gaan geven en hopen dat het wel goed gaat.
Boaz blijft gelukkig vrolijk spelen en ziet er zelf echt super uit.
Maar ben er toch niet blij mee.
Dacht hem er ook een lol mee te doen voor de toekomst maar dat blijkt dus nu niet zo.
lekker egoistisch weer....
Laatst gewijzigd door boaz op do 28 jun 2007, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'

- Anne&Wendie
- Contacteer:
ahh boazje 
fries waar ik destijds reed had het ook, stond hem soms gewoon 5 keer per dag af te spuiten...
die ging ook lekker met zijn benen wijd ervoor staan
heeft wel even geduurd, maar is wel over gegaan zonder al te veel poespas hoor...
sterkte

fries waar ik destijds reed had het ook, stond hem soms gewoon 5 keer per dag af te spuiten...
die ging ook lekker met zijn benen wijd ervoor staan

heeft wel even geduurd, maar is wel over gegaan zonder al te veel poespas hoor...
sterkte

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
die geef ik inderdaad liever op ze neus jaCharret schreef:Net als bij de mens geneest het bij de een sneller en beter dan bij een ander. Arme Boaz, overigens niks egoistisch aan meid!
Goed blijven spoelen en ik zou zeggen geef er een dikke kus op, maar geef die dan maar op z'n neus

haha

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'

Volhouden
, maar gelukkig ook dat hij er niet minder om is, anders is het helemaal sneue verschijning...Nog iets anders wat ik net zit te bedenken, het is bewezen dat honing op de wond ook de heling versnelt. Is zoiets niet haalbaar in dit geval (als vraag aan de meer DA-deskundigen hier)?

Geluk is de vrucht van intens werk
He getsie, komt allemaal wel goed.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Ben ik ook benieuwd naar hoe het gaat. Staat hij nog steeds buiten, want bewegen is ook goed voor het slinken van zijn za(a)kje evenals het afspuiten.
Succes ermee.
Succes ermee.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Het geneest nu super
het is niet meer dik en het druppelt ook niet meer.
de DA zegt dat ik me absoluut geen zorgen meer hoef te maken
en meneer is nog hartstikke vrolijk en staat samen met fauntje bij de rest van zijn vriendjes!!
het is niet meer dik en het druppelt ook niet meer.
de DA zegt dat ik me absoluut geen zorgen meer hoef te maken

en meneer is nog hartstikke vrolijk en staat samen met fauntje bij de rest van zijn vriendjes!!

- Anne&Wendie
- Contacteer: