een fjord erbij!
een fjord erbij!
Tenminste voor tijdelijk dan: Iza is bij ons aan het logeren.
Van de herfst willen we de menproef doen, dus nu kan ik lekker oefenen met haar. Vorig jaar hebben we haar al karmak gemaakt dus ik heb er alle vertrouwen ik.
Gisteren heb ik voor het eerst op Iza gezeten en ze rijd heerlijk. Heel anders dan vera, maar toch heel fijn. Ik mocht van Yvette meedoen met bestgaande fjord. Helaas geen prijs, maar dat mocht de pret niet drukken.
(annemarie had de 1e prijs en Fokeline was 2e).
Van de herfst willen we de menproef doen, dus nu kan ik lekker oefenen met haar. Vorig jaar hebben we haar al karmak gemaakt dus ik heb er alle vertrouwen ik.
Gisteren heb ik voor het eerst op Iza gezeten en ze rijd heerlijk. Heel anders dan vera, maar toch heel fijn. Ik mocht van Yvette meedoen met bestgaande fjord. Helaas geen prijs, maar dat mocht de pret niet drukken.
(annemarie had de 1e prijs en Fokeline was 2e).
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo

Succes met oefenen!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
leuk!
ik wil dit najaar ook de menproef met wikke doen,of nou ja,laten doen
ik heb dhr. Provoost senior maar eens lief aangekeken,en die vond eht wel leuk om te doen,hij had zelf dit jaar niks om mee te gaan.
hoe lang blijft Iza bij jullie logeren?
ik wil dit najaar ook de menproef met wikke doen,of nou ja,laten doen

ik heb dhr. Provoost senior maar eens lief aangekeken,en die vond eht wel leuk om te doen,hij had zelf dit jaar niks om mee te gaan.
hoe lang blijft Iza bij jullie logeren?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Het eerste wat ik dacht was: "die arme Yvette, eerst Cosimo kwijt (maar inmiddels teruggevonde") en nu is Iza haar ook al afhandig gemaakt" 
Heerlijk toch dat het zo kan. Wel foto's maken van het ringsteken hoor!

Heerlijk toch dat het zo kan. Wel foto's maken van het ringsteken hoor!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Nou, als ik niet uitkijk, dan krijg ik haar straks inderdaad niet meer terug. De familie Boeder en hun paarden zijn veel te gek op haarMarijke&Rosco schreef:Het eerste wat ik dacht was: "die arme Yvette, eerst Cosimo kwijt (maar inmiddels teruggevonde") en nu is Iza haar ook al afhandig gemaakt"

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
nou deze weet behoorlijk wat ze wil hoorWodan schreef:Dat zegt ze nu, maar pubers zijn wissel vallig met wat ze zeggenVera schreef:annemarie wil haar wel voor Lando ruilen!

Ja dat vind ze makkelijker dan eentje van haarzelf wegdoenyvette schreef:Uhm, Lando is toch van jou? Lekker makkelijk, paard van je moeder inruilenVera schreef:annemarie wil haar wel voor Lando ruilen!

Muis Keurmerrie!
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
He wat leuk zeg!
Gaan jullie voor het diploma of voor de abop-menproef?
De menproef is optuigen, aanspannen.
Dressuurproef mennen.
Uitspannen en weer inspannen voor het trekgedeelte van de menproef (en onder de trekgedeelte moet je dacht ik nog een keer 'loskoppelen' van de wagen en er weer voor zetten, of was dat alleen bij de landbouwbruikbaarheidsproef?)
Gaan jullie voor het diploma of voor de abop-menproef?
Voor het diploma is het alleen dressuur rijden. via B naar L enzovoorts.Pablo schreef:Wat leuk! Kan iemand mij vertellen wat je allemaal moet doen met de menproef (of waar ik dit kan vinden)
De menproef is optuigen, aanspannen.
Dressuurproef mennen.
Uitspannen en weer inspannen voor het trekgedeelte van de menproef (en onder de trekgedeelte moet je dacht ik nog een keer 'loskoppelen' van de wagen en er weer voor zetten, of was dat alleen bij de landbouwbruikbaarheidsproef?)
Handig toch..?Vera schreef:nou deze weet behoorlijk wat ze wil hoorWodan schreef: Dat zegt ze nu, maar pubers zijn wissel vallig met wat ze zeggen![]()
Ja dat vind ze makkelijker dan eentje van haarzelf wegdoenyvette schreef:Uhm, Lando is toch van jou? Lekker makkelijk, paard van je moeder inruilen

Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2