Jaja, mijn jongedame heeft deze week een hoop nieuwe indrukken op gedaan. Die kan ze komende week rustig verwerken, want ik ga een weekje met vakantie hihi.
Vorig weekend op zondag zoals gezegd half uurtje alleen in de buitenbak gereden. Afgezien van veel gebler deed ze het enorm braaf

.
En toen woensdag voor het eerst een buitenritje. Ritje met 2 andere paarden en ik als 3e erachter aan. Verkeer vindt ze nog wel apart, maar ze is nergens enorm van geschrokken (in de zin van op zij springen weg sjezen oid). We hebben een klein half uurtje een stap-ritje gedaan. Me was erg trots

.
En vandaag was het thema springen. In de les waren nog 2 onervaren paarden en verder nog 3 ervaren paarden. Beetje losgereden en toen balkjes stappen. Alle onervaren paarden moesten eerst bij het hoofdstel gepakt worden, want ja, een rij balken is raar

, heel raar. Toen het een beetje ging groepjes van 2 gemaakt en ervaren paard voorop en onervaren paard erachter aan. Ging als een trein en op een gegeven moment kon iedereen apart aanrijden en dat ging goed! Als afsluiter een piepklein kruisje waar je over kan draven. Anka leek er zo waar al lol in te krijgen. Ik was al weer erg trots

. Dit was een eerste kennismaking met balken, echt springen doen we nog niet, daarvoor vind ik haar nog wel jong, maar het idee is zeg maar gemaakt.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!