Jut en Jul gaan op buitenrit hihi

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Jut en Jul gaan op buitenrit hihi

Bericht door Ziggy » wo 13 jun 2007, 06:06

Gistermiddag zijn Suzanne en ik dan eindelijk met Vera en Piaffe op pad gegaan. Twee weken terug ging het natuurlijk fout met Vera en haar ijzer.

Nou sta ik natuurlijk nog niet zo lang daar in de regio, dus ik weet de routes nog niet zo goed. Anja ons een leuke route uitgelegt en gaan met die banaan.....

Het ging heel goed, eerst Suus op Vera en ik op Piaffe en later geruild. Vera beweegt behoorlijk en Suus kon haar draai niet vinden en kreeg last van haar rug.

Het was super gezellig en we hebben veel lol gehad, totdat we op een gegeven moment een paadje in gingen.................. hadden we niet moeten doen 8)7 Was een leuk paadje hoor, tussen het tarwe door en kerssenbomen. Alleen aan het eind van het paadje, wat overigens steeds smaller werd, stond een draaihekje en konden we niet verder |o Wat nu? Ik stond met Vera voorop en heb haar in het hoekje kunnen draaien, maar Suus kon dus niet keren met Piaffe, je kon elkaar namelijk niet passeren.
Eerst hebben we eens ontzettend hard gelachen om onze domme zet, maarja je moet toch verder he? Piaffe had inmiddels ontdekt dat daar heerlijke sprieten stonden, dus was ook niet echt van plan om mee te werken met achteruit lopen. Dus Suus eraf en Piaffe terug laten lopen, heel handig als je met een paard loopt wat af en toe hele ernstige honger heeft O:)

Uiteindelijk is het ons gelukt, ik heb wel even Anja gebeld dat we ietsje langer weg bleven :D Anja zei dat we Piaffe maar de lange teugel moesten geven, die wist de weg wel, we gingen dus niet met tomtom, maar met piaffepiaffe. Ja ok, maar ik zag op een gegeven moment de doorgaande weg waar mijn wei aan ligt en Piaffe wilde de andere kant op, dus we hebben toch maar besloten voor de ClauClau om terug te komen hihi.

Het was super gezellig en er zijn ook foto's gemaakt, vanmiddag ga ik met Anja samen en die gaat me dan wat routes laten zien bij ons in de buurt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » wo 13 jun 2007, 18:17

Claudia wat leuk verhaal :D
Haha ik herken die acties hoor hier is nog zo'n kluns hehe.
En is de clauclau ook te bestellen via internet? Zo ja wat zijn de kosten en de verzendkosten? :P
Anouska

Bericht door Anouska » wo 13 jun 2007, 18:38

Whahaha, zoiets zou mij ook overkomen. Ach, jullie hebben lol gehad en dat is het belangrijkste!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 13 jun 2007, 20:44

Mieke_Cunna schreef:Claudia wat leuk verhaal :D
Haha ik herken die acties hoor hier is nog zo'n kluns hehe.
En is de clauclau ook te bestellen via internet? Zo ja wat zijn de kosten en de verzendkosten? :P
nee sorry is niet te verkrijgen, is namelijk een oud model 8)7
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie