met beetje steen in mijn maag vanochtend met Ubie een poging gewaagd in de buitenbak, meneer stierde met mij de bak altijd door, vooral aan de kant waar het woonhuis staat.
Maar na gehoord te hebben dat hij tijdens mijn afwezigheid zich voorbeeldig had gedragen in de buitenbak, had ik zoiets van.............ooooh wacht eens even.
Zo gezegd, zo gedaan, ik erop en geloof het of niet, meneer liep super, ok we konden even een rondje achter een shire aan stappen in de "enge hoek" maar daarna deden we het dan toch zelf, geweldig gereden dan ook.
tsja nu was ik moedig dus ok, volgende project; Haakon voor het eerst eens longeren.
zoals ik al verwachtte bokte hij er al hevig los op weg naar de longeercirkel, maar na even een toegesneld longeerzweepje, had ik meneer dat toch aan het lopen en wauw, wat een draf, nu is het pas goed duidelijk waarom hij goud medaille heeft gewonnen!
wat een beweging heeft dat spook.
na 15 minueten had ik de stap en draf er aardig in en vond ik het wel goed voor een eerste keer, lekker gedouchd en tadaaaa, meneer ging niet gelijk rollen.
bij deze dan foto's van een schone Haakon terwijl hij eet, longeerfoto's lukken me nog niet, daar heb ik 1 hand te weinig voor.