Eindelijk...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Vjestagirl

Eindelijk...

Bericht door Vjestagirl » do 31 mei 2007, 20:14

...kan ik Vjesta weer redelijk normaal de bak rond rijden.

Het begon een goede 1,5 tot 2 weken geleden. De achterste helft van de bak beet. En als je er kwam dan vrat ie je op...

Ik kon als ik geluk had een volte bij c rijden, maar dan moest er vanaf m wel met de neus in de lucht gelopen worden, en zodra je ook maar 1 meter dichter richting b ging dan kwam het verzet. Hoofd omhoog, stilstaan, wijken, achteruitlopen en uiteindelijk gewoon omdraaien...

Nu met de les van een week geleden ging het wel goed, liep ze uiteindelijk in stap ook de achterste helft door, zei het niet geheel van harte...

Dus vandaag, Martine erop. Tycho erbij in de bak, Marcello (nieuwe haf) erbij in de bak. Rondje achter Tycho aan. Geen probleem, rondje alleen, kost wat overtuigingskracht maar het gaat. Rondje alleen, wijken, uiteindelijk toch doorgelopen. Volte bij c aandraven, ff aan het werk. Rondje in draf en jawel, ze doet het... We hebben zelfs bij c nog ff gegallopeerd, hoewel dat wel lastig is als je met z'n 3en rijd (verwend, een bak van 20x40, maar k rijd gewoonlijk altijd alleen)...

Maar eindelijk eindelijk eindelijk lijkt het erop dat het einde van het vechten in zicht is. Natuurlijk weet je nooit hoelang het duurt voordat ze iets nieuws verzint, maar voor nu gaat het goed...
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 01 jun 2007, 08:57

Ja.... ze overkomt haar angsten wel :clap: maar al die bakkabouters zijn niet even schattig... dus plopper-de-plop.... op hun kop!
Charret

Bericht door Charret » vr 01 jun 2007, 12:15

Fases..verschikkelijk! Hahaha, gelukkig dat het nu wel lekker gaat :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 01 jun 2007, 13:30

Gelukkig zit er alweer vooruitgang in. Jullie komen er wel doorheen!
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » vr 01 jun 2007, 17:44

Blijven doorzetten en zolang je dat doet bewijs je naar vjesta dat het niet eng is en ze juist goed bezig is als ze het wel doet.
Komt goed, houd vol succes inieder geval!
Tanja

Bericht door Tanja » vr 01 jun 2007, 18:12

Lekker dat er vooruitgang is. :D
De volhouder wint!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Muis
Contacteer:

Bericht door Muis » zo 03 jun 2007, 14:21

Wij hebben ook altijd last van Bakkabouters! O:)
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » zo 03 jun 2007, 17:38

Bij ons bijt de helft van de bak, de bakrand al helemaal... Om van de struikjes, de eendjes en de kanovaarders maar niet te spreken
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 04 jun 2007, 07:12

Vjestagirl schreef:Bij ons bijt de helft van de bak, de bakrand al helemaal... Om van de struikjes, de eendjes en de kanovaarders maar niet te spreken
jaaaaah die kanoers 's zomers :+ die vond uniek ook DOODENG...... hahaha gelukkig gaat het weer wat beter!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » ma 04 jun 2007, 10:38

Het leuke was, de eerste keer dat ik daar ging rijden was in November 'avonds. Maar omdat ze zo gek was als een deur ging m'n instructrice erop. En toen kwam er een bootje voorbij gevaren. Nou je had haar moeten zien kijken. Compleet verbaasd...

Het scheelt dat ze nu overdag ook langs het water staat, zodat ze iig de hele dag kan kijken naar de kanoers, misschien helpt het...
Plaats reactie