raar maar waar en toen was ik maar naar huis gegaan en heb hem, lekkr op het weiland gezet
een BOD op yvon
-
yvon
een BOD op yvon
Whaaaaaaaaaaa was vandaag aan het trainen voor de aankomende wedstrijden met yvon wil gaan starten namenlijk kent nou al bijna alles uit de m2
maar er was een familie dag op het ross dus was heel erg druk ind e kantina maar ik kon gwn rijden klaar met rijden komen er stuk of 5 mensen naar me toe yvon begon toen weer lekkr aandacht te trekken en heel statig te lopen en toen kwam een man is de bak ik dacht whaaaaaa
komt die naar me toe zegt die this echt een prok van een fjord ik doe een bod van 5500 euro ik schrok wist neit wat ik er mee aan moest ik zij geen geld is mijn fjord waard nooit gaat die bij me weg zij die 6000 euro dan ik dacht heeft die man het nou niet begrepen
heb gezegt nee meneer doe hem nooti weg toen zij die okee dat snap ik ook wel zegt die als je een sponsor nodig heb kan je me bereiken
raar maar waar en toen was ik maar naar huis gegaan en heb hem, lekkr op het weiland gezet

-
yvon
-
yvon
haha jhaa vond het echt geack hij si ngo maar 4 en dan al zo`n hoog bod laat staan als die later hoger gaat rijden maar hij gaat nooit wegDaphne schreef:Nou je kunt het in elk geval als een compliment opvatten! Fijn ook dat het rijden zo goed gaat
Een vriendin van mij had trouwens eens hetzelfde met haar kwpn-merrie, alleen werd daar gewoon doodleuk €20.000 geboden
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
-
yvon
- druppeltje
Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment! 
Trouwens, misschien kan je je zinnen eens overlezen, het zou wat leesbaarder zijn als je komma's en punten zou
gebruiken. En ik zet persoonlijk vraagtekens bij een Fjord die je net hebt, nog 5 moet worden en nu de oefeningen van de M2 doet?
Trouwens, misschien kan je je zinnen eens overlezen, het zou wat leesbaarder zijn als je komma's en punten zou
gebruiken. En ik zet persoonlijk vraagtekens bij een Fjord die je net hebt, nog 5 moet worden en nu de oefeningen van de M2 doet?

Ereplaatsje voor
Ehm, zonder hammerysk te willen doen... jij zegt wat ik dacht...Claudje schreef:Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !
Inderdaad claudia thanks voor het typen.Jeempie schreef:Ehm, zonder hammerysk te willen doen... jij zegt wat ik dacht...Claudje schreef:Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Die oefeningen heb ik niet zo'n twijfel bij. Yvon is een Reinar in hart en nieren en heb ik altijd van gezegd: Dit is écht een wedstrijdpaardje. Hij kan zo heerlijk soepel lopen en als je m zover hebt doet ie alsof hij het al jaren gedaan heeft! (heb m week of 6 meegehad naar de menles en daarvoor reed zijn vorige eigenaar met m in de menles)
Vond het echt zonde dat de bak bij ons zo slecht was, anders had ik m ook vaker onder het zadel gereden.
Maargoed...neem wel aan dat je moet beginnen in de B, dus dan heb je nog niet zoveel aan die M2!
Maar wel mooi dat iemand met zo'n uitspraak op je af komt...(al had ik denk ik gezegd: Kom maar op met dat geld
)
Vond het echt zonde dat de bak bij ons zo slecht was, anders had ik m ook vaker onder het zadel gereden.
Maargoed...neem wel aan dat je moet beginnen in de B, dus dan heb je nog niet zoveel aan die M2!
Maar wel mooi dat iemand met zo'n uitspraak op je af komt...(al had ik denk ik gezegd: Kom maar op met dat geld
Geluk is de vrucht van intens werk