voor het eerst op karev
voor het eerst op karev
hallo everyone,
vanmiddag krijg ik de vuurdoop, ik ga voor het eerst op Karev, mijn 3 jarige merrie. Ze is nu precies een week onder het zadel, en het gaat super goed. Ze heeft alleen de 1e x gebokt, nou ja wat heet, de voetjes kwamen van de vloer...
Ze is superbraaf, geen gemene streken, tot nu toe...
Ze heeft alle 3 de gangen al gehad onder het zadel, en de man die haar zadelmak maakt zei tegen me dat ze braaf genoeg is, dus ik ga er vanmiddag ook op.
Moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor, zo'n jong dier.
Ze is alleen nog wat bangig als er andere paarden in de bak bij lopen, omdat ze een beetje onderdanig is, en ze slaat niet van zich af, ook niet in de wei.
ik zal vanavond laten weten hoe het was!!
tamara
vanmiddag krijg ik de vuurdoop, ik ga voor het eerst op Karev, mijn 3 jarige merrie. Ze is nu precies een week onder het zadel, en het gaat super goed. Ze heeft alleen de 1e x gebokt, nou ja wat heet, de voetjes kwamen van de vloer...
Ze is superbraaf, geen gemene streken, tot nu toe...
Ze heeft alle 3 de gangen al gehad onder het zadel, en de man die haar zadelmak maakt zei tegen me dat ze braaf genoeg is, dus ik ga er vanmiddag ook op.
Moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor, zo'n jong dier.
Ze is alleen nog wat bangig als er andere paarden in de bak bij lopen, omdat ze een beetje onderdanig is, en ze slaat niet van zich af, ook niet in de wei.
ik zal vanavond laten weten hoe het was!!
tamara
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Spannend!!!
Met het inrijden van Yellow hebben we ook geen problemen gehad.
Toen hij de balans had durfde hij nog wel eens te bokken maar niet echt gemeen. Op dit moment bokt hij niet meer.
Veel plezier vanavond
en ik ben benieuwd!

Met het inrijden van Yellow hebben we ook geen problemen gehad.
Toen hij de balans had durfde hij nog wel eens te bokken maar niet echt gemeen. Op dit moment bokt hij niet meer.
Veel plezier vanavond

Yellow SportFjord (L)
Jaarkampioen L2 Klasse
M1 Startgerechtigd
L2+10 / M1 + 0
Jaarkampioen L2 Klasse
M1 Startgerechtigd
L2+10 / M1 + 0
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Thessa Keizer
Spannend hoor, maar inderdaad wat Marijke zegt is waar, er is niets zo leuk als de eerste keer op je eigen pony zitten
En gaat heus goed komen.
Tis mij ook gelukt dus jou ook!
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Echt spannend. Ik kan ook niet wachten tot Anka er straks is, maar daar heb ik al 1* ff opgestapt. Ben benieuwd hoe het gaat. Succes hoor!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!