Vjesta de beginnerspony!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Vjestagirl

Vjesta de beginnerspony!

Bericht door Vjestagirl » di 27 mar 2007, 20:46

Vjesta is niet zo'n schatje met rijden. Wel braaf, maar een flinke hand vol werk... En zeker als er eendjes wegvliegen, of een minipony geeft n bok, dan moet je als echte fjord natuurlijk wel zo schrikken dat je daarna ff met je neus in de lucht moet lopen.

Nu heb k sinds een week een nieuwe vriend, en hij is al een aantal keer meegeweest naar de paarden, en vandaag heb k m op Vjesta gezet. Mijn cap gegeven, laten zien hoe hij op moest stijgen, en hop daar ging hij. K ben er naast blijven lopen, omdat hij nog nooit op n paard gezeten had.

En Vjesta was zo braaf! Keurig rustig stappen, hoofdje lekker laag. Nou weegt m'n vriend niets en vroeg hij ook helemaal niets, maar toch. Voor mijn exploderende pony vond k t heel wat...

T was wel heel schattig, hij zat echt zo te stralen alsof hij 4 was ofzo :P
Laatst gewijzigd door Vjestagirl op wo 28 mar 2007, 06:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » wo 28 mar 2007, 06:13

Grappig he, alsof ze het aanvoelen dat soort dingen. Beter zo dan dat je vriend meteel had liggen zandhappen :D

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » wo 28 mar 2007, 06:37

Ik heb les gegeven aan gehandicapten, 1 keer viel hun les uit en toen hebben de vrijwilligers les gehad. De paarden stopten in elke hoek, wouden niet doordraven enz. Wij zeiden tegen elkaar "Dat kan nog leuk worden als de lessers er dadelijk zijn". Je gelooft het niet.............. de paarden waren super braaf deden alles wat ze moesten doen en oh zo voorzichtig met de ruiters!! Ze weten inderdaad wat ze wel en niet kunnen doen of laten.
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » wo 28 mar 2007, 06:52

T was ook wel speciaal, omdat t voor mij de eerste keer was dat ik iemand anders op Vjesta liet (goed, m'n instructrice heeft een keer gereden en t meisje wat eerst mijn bijrijdster was een paar keer, maar verder niemand). Ik ben heel zuinig op haar, wil niet dat ze iedere keer verkeerd word aangepakt met aan de teugel lopen of schrikken.

Maar omdat hij toch geen idee heeft wat hij doet vond k t wel kunnen... T was zoooooooo lief...
Plaats reactie