Na een poos afkicken van internet, hij was stuk, kan ik nu eindelijk weer FWen!!
Hier gaat alles wel een een beetje zijn gangetje. Jeskim haar wond geneest zeer voorspoedig, ze mocht van de week met de hechtingen wel even apart in het land staan, mits ze een beetje rustig was en dat was ze wel. Vandaag zijn de hechtingen eruit gegaan en maandag mag ze weer bij de uksels in.
Met de uksels gaat het dus ook goed, ze staan nu wat meer op stal om Jeskim gezelschap te houden, anders gaat ze helemaal door het lint. Overdag even in de wei en dan weer naar de stal..
Dat willen ze wel hoor, ik heb het hek nog niet dicht of de dames staan al in de box.. Eruit gaat minder. Als ik tussen de middag in de stal kom liggen de twee dames heerlijk in het stro te slapen en moet je ze bijna de stal uit sleuren..
Tea doet het steeds beter, het opsteigen, het stappen gaat helemaal goed!! Het draven is nog erg gehaast, maar we maken goede vorderingen.
Het werk bij Bart is nog steeds superleuk, ik ga nu twee keer in de week en dat gaat redelijk goed. Ik krijg steeds iets meer verantwoordeijkheden en Bart legt alles super uit. Bij alles legt hij heel geduldig en goed uit waarom hij iets doet, hoe hij dingen aanpakt en hoe ik dat het beste kan doen en hij is niet bang om mij dingen te laten doen, maar ben wel blij dat hij vaak een oogje in het zeil houdt. Hij doet ook even voor hoe hij de dingen doet en dan mag ik het proberen. Het bevalt echt prima!!
Mijn veulenhalster is vandaag ook binnengekomen en hij is erg leuk. Het is er wel een van Nylon, geen leren. Hij is donkerblauw en superzacht inderlegd bij de kop en de neus!! Mooie koperen sluitingen. Helemaal leuk. Er zitten wel Pavo logos aan de beide zijkanten, hihi..
Met mij gaat het ook wel redelijk, al is het nog niet makkelijk. Ik ben erachter gekomen dat ik een week voor de B12 injectie echt inzak kwa gezondheid en moet dus vaker geprikt worden. Ook hoest ik nu al heel lang heel erg en dus heb ik nu een puffer gekregen om het te verzachten. Ik voel me nu wel een kneus met die puffer.. Hopelijk wordt het nu wel beter.
Nou, dat was het wel zo'n beetje, groetjes Vanuit Paasloo!
Update uit Paasloo.
Update uit Paasloo.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'

Fijn dat het ondanks alles goed gaat met je en de paarden!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!