Overwinning!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nina1993

Overwinning!

Bericht door nina1993 » zo 18 feb 2007, 15:38

Vandaag een heerlijke lange buitenrit gemaakt, ik ben net terug na 5 uur non stop in het zadel. op zich niks bijzonders, maar het wordt pas apart als je niet meer in je eentje loopt |o .

Nina wil altijd en eeuwig leider zijn, en dan het lieftst zo ver mogelijk voorop, op 100 of 200 meter komt het dan niet meer aan, als het maar ver is.

Nu ben ik gaan rijden met een haflinger uit de buurt en heb ik me serieus bezorgd zitten maken of Nina niks mankeerde. Het dier liep ineens achteraan met een losse teugel en had totaal geen inhaal of vooroploop neigingen *o/*

Dit heeft ze de hele rit volgehouden en na een tijdje was bij mij de twijfel weg of het wel goed met haar ging, het ging perfect en we hebben allebei enorm genoten. Zij met de oortjes naar voren en een snelle pas en ik met een big smile :D

De allereerste rit in 6 jaar tijd waarbij er geen blaren op mijn handen staan van de teugels omdat ze alleen maar voorop wil lopen en het liefst nog hard ook :L. Nu ben ik benieuwd hoe lang het effect aanhoud O:)
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
YellowD

Bericht door YellowD » zo 18 feb 2007, 16:59

Wow, dat is super! Misschien heeft ze nu door dat een buitenrit zonder gevecht eigenlijk nog leuker is :D

Ik hoop voor je dat je het vol kan houden zo *o/*
Yellow SportFjord (L)
Jaarkampioen L2 Klasse
M1 Startgerechtigd

L2+10 / M1 + 0
Plaats reactie