Spelletjesdag

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

Spelletjesdag

Bericht door nobbygaard » ma 12 feb 2007, 10:34

Gisteren hebben Crystal & Nobby weer eens goed laten zien dat ze geweldige paarden zijn *o/* .
We hadden namelijk bij een vriendin van mij in Nieuwegein een paarden spelletjesdag. Zie http://www.paardenspelen.com . Er waren uiteindelijk 57 deelnemers waaronder ook een stuk of 6 fjorden.
Met Nobby heb ik de trail en de muziek op kür gereden. We waren natuurlijk in noors kostuum met noorse muziek gemixd. Helaas deed mij gekopieerde cd het niet in de cd-speler (was een wat oud model en bij nog iemand met een fjord werkte hij niet), maar in de auto deed hij het wel. Dus hebben ze een auto in de bak gereden en met de deuren open de muziek laten horen. Dit werkte ook goed, dus konden we hem toch rijden.
Met Crystal hebben we de trail gedaan. Was erg spannend voor haar, onder de linten durfde ze niet echt goed door te lopen, maar de rest deed ze echt super braaf. Wel allemaal in stap, maar het ging mij meer om de ervaring die ze die dag heeft op gedaan. Nou en dat heeft ze echt. Ze hadden er ook stand, daar heeft ze heerlijk samen met de moeder wat uurtjes in gestaan, aan de hand in de bak staan terwijl moeder de kur en trail doet en dan lekker gaan rollen in het zand, even lekker aan de hand samen met moeder naar buiten langs het kanaal lopen en dan hele grote schepen zien, weer samen de trailer in en natuurlijk al die aandacht die ze van iedereen kreeg. Nou ze vond het geweldig en heeft zich super gedragen. Ik weet in elk geval nu zeker dat ze een lekker "koel" koppie heeft en alles goed vind.
Helaas vielen wij met alle onderdelen buiten de prijzen (er was een andere fjord die met bijna alle prijzen er van door ging. Zij was rijdend gekomen, moest dus even verzinnen hoe ze al die prijzen mee moest krijgen), maar we kregen een emmer met voer mee en Crystal is weer een ervaring rijker. Dus we hebben een topdag gehad.
Laatst gewijzigd door nobbygaard op di 13 feb 2007, 06:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Abe_

Bericht door Abe_ » ma 12 feb 2007, 10:56

he, ik was er ook alleen als toeschouwer,een stalgenootje van mij deed mee op een haflinger genaamd Bella Fee. Het was wel echt een leuke dag. Het voetballen vond ik ook erg leuk om te zien.
Laatst gewijzigd door Abe_ op ma 12 feb 2007, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
:LHattrick, je kwam op mijn pad. Het verhaal klopte! Blij met jou!

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 12 feb 2007, 11:55

Ik heb het voetballen over geslagen. Nobby raakt namelijk meestal nogal lichtelijk in paniek als er paarden op haar afkomen. Maar het spel blijft leuk om te doen en naar te kijken.
Ik heb alleen helaas niet zo veel van paarden en namen onthouden. Welke kür op muziek deed zij?
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 12 feb 2007, 11:57

Helaas hebben we zelf geen foto's kunnen maken. Mees en ik hadden ons handen vol met Nobby en Crystal, maar zodra ik foto's van andere binnen heb dan zal ik ze plaatsen.
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 12 feb 2007, 14:20

leuk hoor en super dat jullie Uk het ook zo goed heeft gedaan, hopelijk staan jullie bij iemand anders op het toestelletje
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Leentje

Bericht door Leentje » di 13 feb 2007, 06:23

jammer,de door jou aangegeven link doet het niet?!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 13 feb 2007, 06:44

De link doet het nu wel.
alex19

Bericht door alex19 » di 13 feb 2007, 06:53

De site ziet er goed uit. Zijn de spelen altijd in Nieuwegein? Wij zouden het leuk vinden om volgende keer mee te doen!
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 13 feb 2007, 09:52

Het word zoveel mogelijk in de omgeving van Nieuwegein gehouden, maar het kan ook voorkomen dat het een keer in een andere provincie is. Dit omdat er ook nogal wat deelnemers uit het hele land mee doen.
Ydel

Bericht door Ydel » di 13 feb 2007, 17:43

heh SJIPS vergeten!
ze had het nog zo tegen me gezegd.. (toen ze het lint kwam halen)
maar ik ben het gewoon straal vergeten.. :n
was voor mij echt dichtbij geweest om even te gaan kijken, helaas!
wel een mooie locatie, en de volgende keer kom ik ook zeker kijken ;)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Plaats reactie