We hadden namelijk bij een vriendin van mij in Nieuwegein een paarden spelletjesdag. Zie http://www.paardenspelen.com . Er waren uiteindelijk 57 deelnemers waaronder ook een stuk of 6 fjorden.
Met Nobby heb ik de trail en de muziek op kür gereden. We waren natuurlijk in noors kostuum met noorse muziek gemixd. Helaas deed mij gekopieerde cd het niet in de cd-speler (was een wat oud model en bij nog iemand met een fjord werkte hij niet), maar in de auto deed hij het wel. Dus hebben ze een auto in de bak gereden en met de deuren open de muziek laten horen. Dit werkte ook goed, dus konden we hem toch rijden.
Met Crystal hebben we de trail gedaan. Was erg spannend voor haar, onder de linten durfde ze niet echt goed door te lopen, maar de rest deed ze echt super braaf. Wel allemaal in stap, maar het ging mij meer om de ervaring die ze die dag heeft op gedaan. Nou en dat heeft ze echt. Ze hadden er ook stand, daar heeft ze heerlijk samen met de moeder wat uurtjes in gestaan, aan de hand in de bak staan terwijl moeder de kur en trail doet en dan lekker gaan rollen in het zand, even lekker aan de hand samen met moeder naar buiten langs het kanaal lopen en dan hele grote schepen zien, weer samen de trailer in en natuurlijk al die aandacht die ze van iedereen kreeg. Nou ze vond het geweldig en heeft zich super gedragen. Ik weet in elk geval nu zeker dat ze een lekker "koel" koppie heeft en alles goed vind.
Helaas vielen wij met alle onderdelen buiten de prijzen (er was een andere fjord die met bijna alle prijzen er van door ging. Zij was rijdend gekomen, moest dus even verzinnen hoe ze al die prijzen mee moest krijgen), maar we kregen een emmer met voer mee en Crystal is weer een ervaring rijker. Dus we hebben een topdag gehad.