Vandaag lekker naar de beestenboel gegaan en eerst Zorro even geknipt, dat was maar iets nodig

Ook Ros zijn korte manen weer een beetje in fatsoen gebracht, het begint echt weer ergens op te lijken. Lekker gepoetst hele bergen haar komen er van hem af op het moment. En toen ook maar gezadeld. Wat een verschil met Zorro! Rosco heeft een hals en is 2 keer zo breed als Zorro. Ik deinde heerlijk te bak door. Ik heb een hele tijd niet echt meer met hem in de bak gereden en ben het langzaam weer een beetje aan het opbouwen. Lekker veel overgangen en oefenen met stelling. Hij begon op een gegeven moment echt lekker te lopen en lekker te knabbelen op het bitje.
Daarna lekker op mijn gemakkie de stal gedaan terwijl de jongens (en hond) zich in de bak vermaakten. Lekker elkaar zieken door velletjes vast te pakken en dan vervolgens hard weg te rennen. Zorro is een held in het bijten in andermans knieen en heeft een heuse circusact voor me weggegeven. Ik had een speciekuip in de bak staan en meneer liet even zien hoe je daar heel mooi met je voorbenen op kan gaan staan en als je dan je achterbenen kruist om en om dan draai je een soort van pirouette

Beetje lang verhaal sorry...maar ik heb echt een heerlijke dag gehad. Sinds juli ben ik niet meer vrij geweest dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga genieten met volle teugen!