Ik heb een weekje vakantie dus...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Marijke_

Ik heb een weekje vakantie dus...

Bericht door Marijke_ » ma 05 feb 2007, 18:13

ben ik heerlijk bij de paarden aan het keutelen geweest vandaag. Ik begin even met mijn zaterdagavond om jullie een beeld te geven van mijn lichamelijke toestand op het moment. Mijn broer kwam zaterdagavond op visite en nam zijn nieuwe speeltje mee, hij heeft een wii (ofzo) gekocht. Dit is een computer waarmee die met infrarood je bewegingen volgt en zo kun je dus allerlei spelletjes doen. Ik heb dus zaterdagavond 4 uur staan tennissen en tussendoor nog een potje staan bowlen en golfen in de huiskamer. De overburen zullen wel gedacht hebben....wat zijn die lui nou aan het doen :+ . Mijn broer zei al dat hij spierpijn had en ik zei nog ahhh mietje....had ik beter niet kunnen doen. Werkelijk alles doet zeer!!!

Vandaag lekker naar de beestenboel gegaan en eerst Zorro even geknipt, dat was maar iets nodig :o . Wat een lange manen had die knol. Nu weer netjes (nou ja zo netjes als ik kon) in de kam. Daarna even lekker gepoetst en opgezadeld. Hij mag woensdag mee naar het bos en ik wilde er toch eerst een keer in de bak opgezeten hebben om hem even te voelen voordat ik er het bos mee in ga. Na wat bokken richting onze hond die hem aan het sarren was liep hij braaf zijn rondje. Na een minuut of 20 dus weer lekker afgezadeld, gepoetst en dekentje weer om. Toen was het tijd voor de volgende patient.

Ook Ros zijn korte manen weer een beetje in fatsoen gebracht, het begint echt weer ergens op te lijken. Lekker gepoetst hele bergen haar komen er van hem af op het moment. En toen ook maar gezadeld. Wat een verschil met Zorro! Rosco heeft een hals en is 2 keer zo breed als Zorro. Ik deinde heerlijk te bak door. Ik heb een hele tijd niet echt meer met hem in de bak gereden en ben het langzaam weer een beetje aan het opbouwen. Lekker veel overgangen en oefenen met stelling. Hij begon op een gegeven moment echt lekker te lopen en lekker te knabbelen op het bitje.

Daarna lekker op mijn gemakkie de stal gedaan terwijl de jongens (en hond) zich in de bak vermaakten. Lekker elkaar zieken door velletjes vast te pakken en dan vervolgens hard weg te rennen. Zorro is een held in het bijten in andermans knieen en heeft een heuse circusact voor me weggegeven. Ik had een speciekuip in de bak staan en meneer liet even zien hoe je daar heel mooi met je voorbenen op kan gaan staan en als je dan je achterbenen kruist om en om dan draai je een soort van pirouette 8)7 . Het is maar net waar je lol in hebt natuurlijk.

Beetje lang verhaal sorry...maar ik heb echt een heerlijke dag gehad. Sinds juli ben ik niet meer vrij geweest dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga genieten met volle teugen!
Laatst gewijzigd door Marijke_ op ma 05 feb 2007, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ydel

Bericht door Ydel » ma 05 feb 2007, 18:36

dat klinkt zeker als een goed begin van je vakantie marijke...
jammer dat ik moest werken, normaal was ik altijd vrij op maandag ook :(

ja zorro zijn manen waren echt lang :o
maar ja, jes is schijnbaar niet zo'n held met de schaar en ik doe het niet meer uit mezelf :x

zorro is inderdaad heel erg goed met waterbakken, en dan met zijn voorbenen erop gaan staan, weet nog wel dat ik een keer de stal in kwam en dat hij met zijn benen op zo'n betonblok stond en ik me doodschrok, omdat hij ineens bijna met zijn hoofd tegen het plafond aan stond :o

haha, en knieen bijten, tsja, kan ik maar 1 ding van zeggen: learned it from the master }-)

lekker dat ros het weer goed oppakt en hij er beter uit gaat zien, zag ik ook al op de foto's van jes...
moest net over de telefoon weer aanhoren hoe lekker ze het daar in oostenrijk hadden... *snik*
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
fjordido

Bericht door fjordido » ma 05 feb 2007, 20:14

ik ben jaloeressssss

ik zou ook wel vakantie willen..

haha wie noem jij een knol... toch zeker niet zoeperzorrow
Leentje

Bericht door Leentje » di 06 feb 2007, 06:14

oh,heerlijk,ik ben er ook echt aan toe!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » di 06 feb 2007, 08:04

Klinkt lekker zo'n dag alleen maar aanrommelen met de paarden :)
En goeie afspraak met jezelf! Dan kun je er de komende tijd weer helemaal tegenaan (weet je al wanneer je volgende vakantie/vrije dag is, of moet je dan weer lang er tegenaan?)
Charret

Bericht door Charret » di 06 feb 2007, 08:05

Ooh ik wil ook wel een weekje vakantie!

De Wii is leuk! Wij hebben er ook eentje. Je blijft maar spelen op een gegeven moment ben je gewoon echt lam :j
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Marijke_

Bericht door Marijke_ » di 06 feb 2007, 09:20

fjordido schreef:haha wie noem jij een knol... toch zeker niet zoeperzorrow
Ik maak geen onderscheid alles is hier een knol! :D

Ik heb nog geen idee wanneer de volgende vakantie weer zal zijn, hangt er ook een beetje vanaf wanneer het werk het toe laat. Maar ik denk dat het de zomervakantie zal worden. Dan zijn de meiden hier ook 3 weken en dan kunnen we met zijn viertjes op pad.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
superfjordojan

Bericht door superfjordojan » di 06 feb 2007, 09:56

oo heerlijk zo`n weekje vakantie
lekker omtruttelen met de paardjes
fijn voor je
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » di 06 feb 2007, 14:26

Niets zo lekker dan dagje lekker keutelen met je paarden en alles eromheen, heerlijk hoor zo een weekje vrij, geniet ervan!

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Plaats reactie