Het lijkt een beetje op het verhaaltje van Karin. Dat verhaaltje was na zaterdag voor mij ook heel herkenbaar.....
Ik was zaterdag even met Nisko gaan buiten rijden, da's momenteel het beste voor haar. Door de pijnstillers voelt ze zich inmiddels een stuk beter, lees: zo gek als een deur

. Ik had al een heel stuk gestapt en had nu een berm gevonden waar je nog net in kon draven, het is erg zompig overal. In de verte zie ik een bierblikje liggen.
Een goede lezer voelt hem misschien aankomen. Maar goed, ik stuur dus OM dat blikje heen, hierbij vertrouw ik er niet op dat Nisko erom heen gaat, die is soms nogal eeh, onhandig

. Maar mits dat ik om het blikje stuur, meent zij dat ze ff opzij moet voor iets anders onzichtbaars........
en toen, voetbalde ze met een enorme knal het bierblikje met een achterhoef naar voren tussen de voorbenen

. Schrik, bok, jump, zoef, jaaaaah, je zal maar aangevallen worden door een bierblikje. Maar als goed opgevoed paard ben je na 10 meter weer gekalmeerd en kijk je nog ff boos achterom naar het gevaarlijke blikje en vervolg je gewoon je weg

.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!