Ongeveer half 10 vanmorgen stopte de auto van brenda voor de deur.De hondjes meteen weer blij, bij dit weerzien.( wij ook hoor !!

Effe gebabbelt,en toen mijn auto in, plus honden, op naar stadskanaal waar Ineke met de koffie zat te wachten.
Rond half elf waren we daar,en alsof we mekaar al jaren kennen( wat dus nog echt niet zo is),gezellig kletsen, en meteen foto's kijken van fjorden die ook daar te vinden zijn,natuurlijk.
We zijn eigenlijk alle drie wel kletstantes en kunnen wel uren over fjorden praten,maar we hadden meer op het programma staan, dus hup weer de auto in.
Op naar Veronica die in Exloo staat. ( van Brenda dus).
Binnendoor route, in the middle off no-where,maar oke, tuf tuf met de legerjeep, en we kwamen er wel.
Veronica leek uit een diepe slaap te komen want die lag lekker in haar stal.

Maar blij ons te zien, stond ze op, en kon Brenda haar de deken af doen.
Toen weer de auto in, en naar emmercompascuum.
Want rond 12 uur zou Bojana uit school komen. Ze kon er wel in, dat had ik wel geregelt, (maar je bent er liever he als ze uit school komen.)
Nou ze was er al idd, en meteen de tafel gedekt, en lekker broodjes gegeten, met zijn allen.
Na het eten, moest bojana weer naar school en gingen wij naar achteren, naar Pino,en de kleintjes.
Opgezadeld, en naar de manege.
Daar omstebeurt gereden, maar de echte rij- foto's zijn veel te donker geworden, anders had ineke ze wel gestuurt.Maar plezier hadden we wel.
Elke fjord loopt weer anders, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen he?
Weer terug naar huis, ( de dames met de auto , ik op Pino),en lekker bakkie thee gezet.
Chocolaatjes van Brenda erbij, en snoepen maar!!
En toen Brenda al weer naar huis was, zijn Ineke en ik achter de Pc gegaan en heeft ze me geleerd hoe ik mijn foto's op FW krijg.
Toen Ineke weer naar stadskanaal gebracht en Bojana en ik lekker naar Mac donalds, dat is daar zo dichtbij, daar moet je gebruik van maken. MMM
Bojana en ik kwamen rond kwart voor 8 sávonds weer thuis, dus hup paardjes voeren en koffie zetten, en pfffff avond!!
Ik vond het een erg leuke dag, en er zullen er ongetwijfeld meerdere volgen. gr karin.