Ik heb de barefoot getest en had toen het gevoel dat ik helemaal niet meer kon rijden, ik was al een tijdje helemaal mijn balans kwijt en bij de barefoot werd dat natuurlijk helemaal peren!!
Na een tijdje begon ik te wennen en hervond ik mijn balans. Toen moest ik helaas de barefoot terugbrengen en moest ik weer op mijn wintec klimmen, en wat bleek, ik zat gewoon veel beter, niks geen schuiven of scheef zitten ik had helemaal mijn balans weer terug..
Dat reed erg fijn. De bak was gesproeid dus Tea kon ook makkelijker lopen en ging nu dus met een moordend tempo door de bak. Ze ontspande niet en racete onder mij vandaan!! Het was allemaal wat stresserig en de storm hielp niet echt.
Wel had ik door dat haar conditie verbeterde, ze zat weer wat lekkerde in haar velletje..
Gisteravond ging ik weer rijden en mevrouw veranderde ineens van tempo, ze reageerde wat op mijn zit en ging zelf ook wat ontspannender lopen en kwam dus terug in tempo. Toen liep ze echt heel lekker, ze maakte haar passen af en liep een normaal tempo. Ook in draf racete ze niet constant weg maar begon lekker te briezen en we konden zelfs wat normale figuren rijden in draf. En mijn balans was geen probleem, geen scheefhangend zadel en minder pijn in mijn rug.
Ik reed gisteren overigens met mijn wintec want ik heb mijn barefoot eventjes ingesprayd en die dus niet meegenomen.
Maar we hebben dus al een aardige sprong voorwaarts gemaakt en ik ben erg tevreden.. (zou het nu door die barefoot komen, of door het regelmatiger rijden..?)
Helaas staat de ukkieclub op stal, ons land staat een beetje blank, maar ik zet ze straks nog eventjes in het land, dan kan ik de boxen even schoonmaken, hoera!! Ik wacht even tot mijn zus thuis is, want die heeft een hekel aan paarden, maar boxen uitmesten vind ze wel leuk

Oh ja en donderdagmiddag ga ik voor het eerst bij Bart aan de slag, daar heb ik natuurlijk ook reuze zin in..
Het gaat lekker hier!!!!