Omdat het rond half 12 vanmorgen droog was, en zelfs de zon zich liet zien, besloten monique en ik dat we direct gingen opzadelen, voor een buitenrit.
Dat was na meerdere keren binnenbak wel een welkome afwisseling voor Pino.
Pino was lief, had er wel zin in, maar lekker los in de rug.
We reden al op de terugweg toen we in een tuin, allemaal konijntjs zagen rondrennen, die ook op de straat konden. Het leek erop dat er een konijnenhok open was gezet, dit waren duidelijk tamme konijnen, een beige, een grijze, een witte.
Dus wij stoppen, en die mensen roepen, ik was al afgestapt, om eventueel dan naar de voordeur te gaan, maar daar stond zo'n onhandige boog voor,(past Pino niet door).
Maar na een paar minuten kwam er dan toch iemand.
Maar je raad nooit wat dat mens zei: Ja ja die konijnen lopen los ja, en als ze onder de auto komen dan hebben ze pech!!
Monique en ik keken mekaar aan, en even dacht ik op een verkeerde planeet te zijn beland.
Ik maak best veel mee, maar dit sloeg alles.Da's toch zielig,stel dr komt er een onder de wielen van een auto, daar wil ik niet aan denken.
Ik bedoel, leuk hoor los lopende konijnen, heb ik ook, in een super hok. met tuin en trap.
Maar goed, ik stapte maar weer op, en reed verder. Soms moet je dr maar niet te lang over nadenken.
Onze rit was in ieder geval leuk geweest, en relaxed,en Pino was volgens mij ook blij lekker buiten te lopen.
Toen ik thuis kwam, Pino lekker op stal met een bakkie lekkers, en de kleintjes ook een beetje.Toby mist een tand, die begint te wisselen, ziet er niet uit!!
Toen mijn huis in,...... otis,.... geweldig, niets gedaan,hij lag nog steeds op zijn bot te knauwen.

Verder vandaag alles op de automatische piloot gedaan, want ik val om van vermoeidheid,vannacht ging ons waterbed stuk. Ja, ik lag dus in een plas water....

gr karin.