Shadow met een hoofdstel

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Daphne_65

Shadow met een hoofdstel

Bericht door Daphne_65 » di 02 jan 2007, 07:44

Afgelopen zaterdag ben ik naar Superhorse geweest in Breda. Het is wel een leuke zaak, maar wel aan de dure kant. Ze hadden dwaze dump dagen, al was er niet veel te dumpen.

Ik ben daar tegen een hoofdstelletje aangelopen voor Shadow. Een Norton square. Dat is een zwart hoofdstel met donkerbruin onderlegd en witte stiksels, gecombineerde neusriem. Om mee te beginnen, was het ook nog een leuk prijsje. Bitje meegenomen op de gok (die was wel voor de helft, anders had ik het niet gedaan)

Zondag heb ik het hoofdstel met bitje even gepast. Nou Shadow vond het wel wat hoor, ze was lekker aan het kauwen op het bit alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ze pakte het bitje gelijk aan met indoen, super makkelijk dus. Zowel het hoofdstel en bit pasten perfect!

Nu ga ik hem invetten en gaat ie nog heel eventjes de kast in. Maar de eerste indruk was dus goed!!

Verder heb ik alleen nieuwe paardenjas aangeschaft. En een klokje met een steigerende fjord erop (tekening animal prints)
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
DaphneT

Bericht door DaphneT » di 02 jan 2007, 16:21

Wat leuk dat het allemaal in 1 keer paste! En fijn dat ze het bitje zo goed accepteerde de eerste keer, dat is een goed teken! Vind haar persoonlijk nog wel een beetje jong voor een bitje, maar dat is persoonlijk. Heb je nog foto's gemaakt?
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » di 02 jan 2007, 16:36

Ik heb geen foto's gemaakt tijdens het passen.

Ze heeft ook alleen maar eventjes gepast hoor, ze heeft het nog geen 5 minuutjes ingehad.
Voorlopig hang ik het hoofdstel nog even in de kast. Maar ik liep er toevallig tegenaan vandaar.

Van mij mag ze het voorlopig nog lekker met een halster doen. Ze is nog goed te houden op een halster.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
sultan

Bericht door sultan » di 02 jan 2007, 19:44

Leuk hoor, vind het ook een schattig paardje om te zien.
Plaats reactie