rustig buitenritje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sultan

rustig buitenritje

Bericht door sultan » za 23 dec 2006, 20:51

Vandaag weer voor het eerst op een héél rustig buitenritje geweest. Na de laatste rit durfde ik niet meer zo goed, toen Sultan met haf Andy aan de kletter ging. Ik was van plan de eerst volgende rit te plannen met hele rustige andere paardjes erbij. Maar om de een of andere reden gingen die ritjes telkens niet door. Ja, en toen bleef natuurlijk Andy van Annelies weer over hè? Dus Annelies heeft een peptolk gehouden voordat we vertrokken. Dus wij weer door de B weg.Annelies op Andy, probeerde wakker te blijven na een feestje van gisteravond. Ik deed het zowat in m'n broek van de zenuwen. Andy liep zijn stevige stap en Sultan probeerde die bij te houden, vooral om dicht in de buurt te komen van Andy's billen. Eenmaal doel bereikt zette ie zijn tanden er telkens in. (waarom mag Joost weten, en ik natuurlijk mijn zweep vergeten om Sultan daarmee op andere gedachten te brengen). Daarna weer terug in stap. Deze stap was natuurlijk een stuk sneller. Gelukkig geen al te rare fratsen. Daarna nog even wat draf gedaan in binnenbak. Andy kwam daar ook weer bij met zijn rendieren gewei, hij moest oefenen voor kerstspringen met dat ding op zijn kop natuurlijk. Sultan helemaal in de war.Je zag hem denken: "Is dat nou echt die gekke haf, waar ik net nog mee buiten liep?' Maar gelukkig voel ik me weer wat zekerder voor een volgend ritje.
Heranda

Bericht door Heranda » zo 24 dec 2006, 09:16

Fijn dat dit ritje een stuk beter ging als de vorige keer :j
Dat geeft je toch weer wat meer vertrouwen, lekker hoor!
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Esther

Bericht door Esther » zo 24 dec 2006, 10:45

Fijn dat het zo goed ging, kun je je vertrouwen weer opbouwen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
pinokkio

Bericht door pinokkio » zo 24 dec 2006, 16:47

Goed dat je gegaan bent, ik weet echt hoe dat voelt hoor.je loopt dingen te verzinnen zodat de ritten niet door kunnen gaan, tenminste zover was het bij mij al ( komt allemaal door de tinkers,in mijn geval).Goed zo, lekker langzaam weer vertouwen opbouwen. gr karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Kimmes
Contacteer:

Bericht door Kimmes » za 30 dec 2006, 22:47

Fijn dat het zo goed ging allemaal.Hopelijk kun je er snel weer volop van genieten.
Plaats reactie