het begon met langsgaan bij mijn eigen bolletje...
die stond lekker in haar stal te genieten van haar ontbijt...
gewoon even aai over de bol gegeven en weer vertrokken(was tenslotte rustdag, maar ja, ik MOEST haar even zien..

vervolgens vertrokken met zuslief, vriendlief en hondlief(nou..lief haha) richting Uddel, de plaats waar Caya in de opfok staat.
daar aangekomen kwam hij natuurlijk gelijk aanlopen

het heerlijke mannetje!
alleen hebben ze daar allemaal schimmel, dus contact aardig beperkt gehouden, aangezien we nog meer plannen hadden....
het was heel leuk om hem weer te zien(al is hij pas 1,5 maand weg).
hij is nog niet echt gegroeid, maar misschien dat dat ook wel lijkt tussen alle reuzenveulens, en hij is ook spuit 11 natuurlijk(laat veulen).
maar hij was wel het enige hengstveulen dat niet bijt.. (hoe bedoel je opvoeding

maar ja, toch was het niet meer echt mijn veulen, hoe raar het ook klinkt....
wel leuk om hem te zien, maar deed me verders weinig eigenlijk...
ben er ook maar kwartiertje geweest en door de regen en schimmel weer snel weggegaan.
en hoop foto's gemaakt, maar die komen morgen ofzo wel

daarna vertrokken richting Putten, naar de peerdenbende van Marijke!!
daar aangekomen even de kudde bekeken samen met hond/
de hond kreeg er een nieuwe ervaring bij: TUSSEN de paarden staan, en dan gewoon belaagd worden door 1

Alex kon zijn lieve snoetje maar niet van haar afhouden, als ze een rondje liep, liep hij een rondje mee, echt heel erg zoet!!
en niet happen, gewoon kroelen, echt liefde...
luca was wel een beetje onder de indruk, maar na een tijdje wilde ze dan ook wel even bij hem snuffelen, maar ja, dat zal wel erg hoog

nog een paar leuke foto's kunnen schieten van de boy's, en daarna nog even lekker een uurtje met de honden (van mij en marijke) het bos ingeweest, lekker in de regen, even lekker wandelen!!!
teruggekomen lekker een kop wiener melange gedronken..
(marijke, je mag ook zeggen als je het niet lekker vind...

en daarna weer huiswaarts gegaan!!
heerlijk dagje lekker afgesloten met gourmetten met de buren...
en nu zit ik hier helemaal dik te zijn, en MOE!!
maar het was wel leuk hoor!!
Marijke, bedankt weer voor de gastvrijheid, en de foto's komen snel !!