Rosco aan de aromatherapie!
Rosco aan de aromatherapie!
Ik heb vandaag weer een reading aangevraagd voor Rosco, de daadwerkelijk reading is nog niet geweest maar ik kreeg meteen tips. Ik moet hem nu de ene dag bij zijn oren en op zijn borst insmeren met een mengsel van lavendel-, eucalyptus- en tarwekiemolie en de andere dag met een mengsel van patchoulie-, salie- en wederom eucalyptusolie. Voor zijn luchtwegen (droge kuch) waar ik het niet over gehad heb maar waar hij de afgelopen weken wel wat last van gehad heeft....Dit geeft hem meer lucht en rust in zijn hoofd.
Ik ga morgen meteen alles halen in de reformwinkel en het uiteraard proberen. Wie A zegt moet immers ook B zeggen vind ik.
Ik ben nu al stik nieuwsgierig naar de uitkomst van deze reading, maar door dit advies voelt het al heel anders dan de vorige keer.
Ik ga morgen meteen alles halen in de reformwinkel en het uiteraard proberen. Wie A zegt moet immers ook B zeggen vind ik.
Ik ben nu al stik nieuwsgierig naar de uitkomst van deze reading, maar door dit advies voelt het al heel anders dan de vorige keer.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

- jezzikaatje
- Contacteer:
Kijk je wel uit dat je het tweede mengsel (net als het eerste) ook verdunt met een plantaardige olie.
Etherische olie mag niet zomaar onverdund op de huid aangebracht worden. Zeker bij een eczemer als die van jou zou ik daarmee oppassen.
Ben wel heel benieuwd naar de redenen achter deze specifieke olien.
Etherische olie mag niet zomaar onverdund op de huid aangebracht worden. Zeker bij een eczemer als die van jou zou ik daarmee oppassen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Dit kan verdunt worden met Aloe Vera toch??yvette schreef:Kijk je wel uit dat je het tweede mengsel (net als het eerste) ook verdunt met een plantaardige olie.
Naja iig klinkt dit hoopgevend Marijke!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Aloe Vera is geen neutraal verdunmiddel, het heeft haar eigen werking en zou ik in dit geval dus niet mengen met de genoemde olien (het kan wel gemengd worden, bijvoorbeeld een paar druppeltjes lavendelolie in een potje aloe vera creme doen als after sun, maar dat is weer een heel ander recept).Nicole schreef:Dit kan verdunt worden met Aloe Vera toch??
Met plantaardige olie bedoel ik bijvoorbeeld amandelolie, jojobaolie of zoals bij het eerste aangeraden mengsel tarwekiemolie.
Sorry..bij het tweede mengsel vergeten de tarwekiemolie (of amandelolie) er ook bij te zetten. Het patchoulie-salie mengsel is voor zijn weerstand en het lavendelolie(wat ik dus ook absoluut niet samen met de patchoulie mag gebruiken)- eucalytpus brengt in principe alle zaken in balans, mentaal en fysiek, en helpt tegen jeuk
Ik ga het gewoon proberen niet geschoten is altijd mis.
Ik ga het gewoon proberen niet geschoten is altijd mis.
Morgan!! 

Je kunt deze combinaties waarschijnlijk ook al kant en klaar bestellen, kijk eens op volatile.nl.
Die hebben een serie speciaal voor paarden.
Die hebben een serie speciaal voor paarden.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Ik ben benieuwd wat er uit deze reading gaat komen! En wat de olieen gaan doen.
Wij hebben Sandra ook een tijdje behandeld met etherische olie; ik geloof citroengras en pepermunt. Moesten we in een spray over haar hooi doen en was voor haar innerlijke rust (was in de tijd dat ze zoveel is verhuisd). We hebben wel verschil gemerkt, maar je moet er maar net in geloven vind ik.
Wij hebben Sandra ook een tijdje behandeld met etherische olie; ik geloof citroengras en pepermunt. Moesten we in een spray over haar hooi doen en was voor haar innerlijke rust (was in de tijd dat ze zoveel is verhuisd). We hebben wel verschil gemerkt, maar je moet er maar net in geloven vind ik.
Aromatherapie is niet iets wat alleen maar werkt als je erin gelooft hoor. Anders zou het bij dieren ook niet werken. Die reageren niet op de macht van de suggestie net als wij.
Geuren hebben een grote invloed op ons lichamelijk en geestelijk welzijn. En ook de andere toepassingen van etherische olie hebben zeer goede effecten. Plantenextracten worden al duizenden jaren gebruikt voor de genezing van mens en dier. Ik zeg niet dat het het enige is, maar ik heb er zeer goede resultaten van gezien.
Geuren hebben een grote invloed op ons lichamelijk en geestelijk welzijn. En ook de andere toepassingen van etherische olie hebben zeer goede effecten. Plantenextracten worden al duizenden jaren gebruikt voor de genezing van mens en dier. Ik zeg niet dat het het enige is, maar ik heb er zeer goede resultaten van gezien.
De reading zelf is nog niet geweest. Hier kwam ze mee aan voordat ze de tekst voor de reading heb aangeleverd. Ze had alleen foto's van hem gezien. Inmiddels is de tekst er uiteraard wel. Ik hou jullie op de hoogte of dingen gaan werken en wat er uit deze reading komt. Rosco ruikt in iedergeval heerlijkJanine schreef:Is dit er uit gekomen bij die reading waarbij je zo veel info moest geven?
Ik ben wel erg benieuwd naar het komende effect!

Morgan!! 

dat kan ik inderdaad bevestigenMarijke&Rosco schreef:De reading zelf is nog niet geweest. Hier kwam ze mee aan voordat ze de tekst voor de reading heb aangeleverd. Ze had alleen foto's van hem gezien. Inmiddels is de tekst er uiteraard wel. Ik hou jullie op de hoogte of dingen gaan werken en wat er uit deze reading komt. Rosco ruikt in iedergeval heerlijkJanine schreef:Is dit er uit gekomen bij die reading waarbij je zo veel info moest geven?
Ik ben wel erg benieuwd naar het komende effect!.

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ik heb het nu allemaal bij het zonnetje gehaald, kreeg ik bij aankoop van 2 flesjes ook nog 1 flesje gratis. Maar wie weet dat het via die internet winkel wel goedkoper is..dus als je de url hebt graag! Enneh alvast bedankt maar weerfjordido schreef:ik zit nu via de gebruikersaccount van bart op onze comp te internetten dus ik kan niet even bij mijn eigen favorieten, maar als je wil heb ik een URL van een internetwinkel waar je allerlei olieën kan kopen.

Morgan!!