Morgen is het dan zo ver, dan gaan we weer terug naar de kliniek. Ik hoop dat de dierenarts weer net zo tevreden is al vorige keer want toen zag alles er netjes uit!
Ik ga er denk ik om een uur of half tien naar toe, dan ga ik haar lekker borstelen (meestal zit ze namelijk onder de groene poep vlekken

Als we daar zijn gaat hij eerst allebij haar voor benen op de echo zetten. En daarna gaat hij haar kiezen vijlen want een groeit er scheef dr wang in. Dit omdat twee van haar kiezen zijn afgebroken aan de boven kant en de onderkant dan door blijft groeien. En doordat ik zo'n ontzettend goeie tandarts had die iedere keer zei alles is goed is het in de loop der jaren scheef gaan staan. Nu moet het ieder half jaar bijgehouden worden.
En als klap op de vuurpijl word ze ook meteen ingeënt. Dus het lijkt bijna wel een APK'tje voor Imka.
Ik hoop dat alles nu eens mee gaat zitten en ze goed is en daarmee ook klaar is met al onze opbouwschema's want daar worden we nu wel moe van. Maar goed jullie horen het morgen wel....(maandag middag zodra ik weer thuis ben we zijn 12.00 uur aan de beurt)
Groetjes Nancy en Imka