sultan zijn eerste proefje?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sultan

sultan zijn eerste proefje?

Bericht door sultan » za 02 dec 2006, 20:23

vandaag beetje dressuur geoefend op Sultan. 16 december gaat een meisje van onze stal Sultan mee laten doen aan een onderlinge dressuur wedstrijd bij Scheldestad(een manege). Ze vroeg of dat mocht. Nou, lijkt me heel leuk.Zelf begin ik daar nog niet aan. Ik moet zelf nog veel onder de knie krijgen.Als het morgen droog is onderneem ik weer een poging tot buitenrit.(hopelijk gaat -ie niet weer aan de kletter) Dit keer gaat er een rustig paard mee. Misschien scheelt het.
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » zo 03 dec 2006, 12:53

En hoe is de buitenrit gegaan? hopelijk hebben jullie genoten ondanks de steivge wind die buiten om je oren loeit! :o
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 03 dec 2006, 13:07

Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is. Ik ben maar binnen gebleven vandaag. Moet er zo toch even doorheen om te voeren vrees ik O:)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
sultan

Bericht door sultan » zo 03 dec 2006, 17:49

Nou, geen buitenrit dus. Het was me net even te slecht weer. Aangezien vorige buitenrit niet zo'n sucses was, zoek ik een wat rustiger moment om weer een poging te wagen.(Flauw hè)
Heranda

Bericht door Heranda » zo 03 dec 2006, 19:00

Waarschijnlijk zie ik Sultan dan wel de 16e, want ik ga naar een vriendin kijken :j Ben benieuwd!
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
_Marjon_

Bericht door _Marjon_ » zo 03 dec 2006, 21:37

Annelies doet ook mee met Andy (en misschien ik zelf ook nog wel :=) Ben benieuwd hoe het gaat, wie gaat hem rijden dan?

edit: deze week ga ik me inschrijven dus het is wel zo'n beetje zeker dat het ook mijn 1e wedstrijdje is met Andy de 16e :D
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
sultan

Bericht door sultan » ma 04 dec 2006, 19:25

Annelies wilde hem gaan rijden. Ze wilde wel eens weten wat de jury van Sultan vindt. Lijkt me wel grappig. Ze gaat dus met twee paarden als alles volgens planning gaat.
_Marjon_

Bericht door _Marjon_ » ma 04 dec 2006, 21:23

Oh leuk hoor ik doe dus ook met Andy mee, kan ik haar paard een beetje groomen ej :D haha
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
Plaats reactie