Even voorstellen
Even voorstellen
Ik ben Anita, 26 jaar en heb een eigen fjordenmerrie van 8 jaar genaamd Debbie. Ik heb geen papieren van haar, moet eigenlijk haar dna laten testen. Ik rij voornamelijk recreatief met haar. Ik ga maar eens rondneuzen op deze site 

Welkom bij de club!
T is hier heel gezellig. En veel mensen met nuttige ervaringen, dus als je ergens mee zit of onzeker over bent... gooi t er maar op.
Ik heb zelf een fjordenmerrie van 12, Orlinde. Begon anderhalf jaar geleden recreatief, maar inmiddels ook wedstrijden op de lokale ponyclub (dressuur, springen, pas-de-deux, gymkhana) en ook voor het stamboek al 3 diploma's gehaald. Maar nog steeds lekker veel buiten rijden, in de duinen! Fjorden zijn toppers, kunnen vrijwel alles.
Waar wonen jij en je fjord? En waarom een Fjord voor jou?
T is hier heel gezellig. En veel mensen met nuttige ervaringen, dus als je ergens mee zit of onzeker over bent... gooi t er maar op.
Ik heb zelf een fjordenmerrie van 12, Orlinde. Begon anderhalf jaar geleden recreatief, maar inmiddels ook wedstrijden op de lokale ponyclub (dressuur, springen, pas-de-deux, gymkhana) en ook voor het stamboek al 3 diploma's gehaald. Maar nog steeds lekker veel buiten rijden, in de duinen! Fjorden zijn toppers, kunnen vrijwel alles.
Waar wonen jij en je fjord? En waarom een Fjord voor jou?
Welkom op FjordenWereld! Ik ben Sabine, bijna 21 alweer. Samen met mijn vriend in het bezit van (nu nog) 2 gra fjorden, Ravina en Arin. Ravina verwacht volgend jaar haar 2e veulentje.
Ben je van plan om Debbie haar dna te laten testen? Altijd leuk om te weten welke afstammeling er achter zit! Iig veel plezier hier!
Ben je van plan om Debbie haar dna te laten testen? Altijd leuk om te weten welke afstammeling er achter zit! Iig veel plezier hier!
Hallo,
Ik ben Tanja,34 jaar en eigenaresse van Tika,
een fjordenmerrie van 5 jaar.
Veel plezier hier!
Ik ben Tanja,34 jaar en eigenaresse van Tika,
een fjordenmerrie van 5 jaar.
Veel plezier hier!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.

Ik ben Jessica, 21 jaar en woon in Friesland!
Ben in het bezit van twee lieve fjordenmerrie's:
De 11 jarige, Prisca en haar 2 jarige dochter, Arisca!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Welkom ik ben Andrea 28 jaar en heb een 6 jarige fjordenmerrie Vinga genaamd,
over 4 maanden verwacht zij haar eerste veulen.
Veel plezier hier op FW.
over 4 maanden verwacht zij haar eerste veulen.
Veel plezier hier op FW.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- nancy imka
Hoi Anita,
Leuk dat je ook komt neuzen op Fw! Zelf ben ik Mariette (23) ook nog maar net nieuw en alles aan het inspecteren. Erna is een 22 jarige fjordenmerrie die 7 jaar bij me is. Spannend wat uit de dna van Debbie komt aan afstammeling, vindt je het erg belangrijk om te weten wat voor afstammeling ze heeft?
Veel plezier
Leuk dat je ook komt neuzen op Fw! Zelf ben ik Mariette (23) ook nog maar net nieuw en alles aan het inspecteren. Erna is een 22 jarige fjordenmerrie die 7 jaar bij me is. Spannend wat uit de dna van Debbie komt aan afstammeling, vindt je het erg belangrijk om te weten wat voor afstammeling ze heeft?
Veel plezier

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Leuk weer iemand erbij!!
Welkom hier, ik ben Esther en heb drie fjorden. Jeskim van 17, Bente, haar dochter, van 1,5 en Tea van 8, zij verwacht in mei een veulen. Het zijn allen merries. Ook heb ik hier van een andere FW er een fjordje staan, Caylinn Mae van een half jaar. Die staat hier zodat ze lekker mijn mijn jonkie kan spelen..
Ik ben benieuwd naar je verhalen..
Welkom hier, ik ben Esther en heb drie fjorden. Jeskim van 17, Bente, haar dochter, van 1,5 en Tea van 8, zij verwacht in mei een veulen. Het zijn allen merries. Ook heb ik hier van een andere FW er een fjordje staan, Caylinn Mae van een half jaar. Die staat hier zodat ze lekker mijn mijn jonkie kan spelen..
Ik ben benieuwd naar je verhalen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom! Ik ben Anouska, 26 jaar, en in het bezit van de 1,5 hengst Bjorn.
Veel plezier hier.
Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
hallo mijn naam is karin,(37 jaar), en wij hebben Pino, 11 jaar oud.Pino is sinds 3 aug bij ons,en we hebben veel plezier met hem.Ik rij recreatief met hem maar ga volgens jaar wel onderlinge westrijden met pino rijden.Ook hebben we twee shetjes , paulientje en toby,die voor de kar lopen of gaan lopen.Veel plezier hier op FW, gr karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.