Bente's bossie!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Bente's bossie!!

Bericht door Esther » di 28 nov 2006, 15:54

Oke, ik begin me nu wel wat zorgen te maken over de kop met haar van Bente, het lijkt nu toch wel behoorlijk coupe Jeskim te worden.
Aangezien Bente dienst had, zie ziekenboeg, besloot ik haar maar weer eens te knippen. Nou dat resulteerde in een kort koppie, er was niet zoveel mee te beginnen, madam wilde ook niet stilstaan en ik moet het maar weer even netjes laten aangroeien, dus alles eraf, behalve haar hengstenpluk(je) natuurlijk, hihi..
Ze heeft ontzettend veel wit en maar een streepje zwart, maar goed hopelijk is er meer mee te doen dan met dat van Jeskim, aangezien ik het nu lekker kort ga houden!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jilly

Bericht door Jilly » di 28 nov 2006, 17:34

Om je aan te ergeren he, zo'n manenbos! :o
Hopelijk valt het wat mee als je ze kort houdt!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
janna
Contacteer:

Bericht door janna » di 28 nov 2006, 19:07

hoop voor je dat het niet zo wordt als Jeskim, ,want dan ben je inderdaad nog wel even bezig met knippen. O:)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 29 nov 2006, 08:21

;) vond het juist laatst dat ik keek, dat ik dacht; Ooh dit is geen jeskim-bos, heeft ze mazzel mee! haha, maar als je het een aantal keer mooi kort houd is het vaak wel goed te knippen na verloop van tijd, en als het echt dikke bos is, goed blijven doorkammen, zodat ie ook wat dunner blijft. Merk dat het ook zo gaat bij bijv. Zizoran. Die heeft ook een dikke bos, maar toen hij op stal stond en geregeld bijgeknipt werd, werd het stukken beter. Nu staat ie weer op het land en wordt hij alleen nog geknipt als het: Echt echt moet en nu zie je die bos ook wel weer dikker worden.
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » wo 29 nov 2006, 11:17

Tja, het is echt een cm zwart en dan vijf centimeter wit, aan beide kanten.. Maar goed ze ziet er nu verschrikkelijk uit, ze had ook geen zin om mee te werken...
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie