en dan heb je ineens de luxe van een bijrijdster

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

en dan heb je ineens de luxe van een bijrijdster

Bericht door Ziggy » di 28 nov 2006, 10:31

ongelofelijk, ik zocht helemaal geen bijrijdster voor Vera, maar een meisje uit de buurt waar Vera staat rijdt af en toe op die Friese merrie van 20 jaar, waar ik verleden jaar ook wel eens mee op pad ben geweest.
En gisteren ging zij op Zwier van Josine rijden en ik ging mee met Vera onder het zadel en Exel ernaast.
Nou heeft Josine alleen maar westernzadels en Hilde vindt dat dus niet zo lekker zitten.
Op een gegeven moment bedacht ik me dat het misschien wel leuk was als Hilde af en toe op Vera zou rijden, omdat ik het gewoon waanzinnig druk heb. Vandaag ook, heb ik hier heel de ochtend thuis gezeten op iemand voor de verwarmingsketel zitten wachten. Dus ik vroeg aan die Josine en Hilde of ze zin hadden om vandaag met 2 fjorden op pad te gaan. Nou dat vonden ze wel wat, alleen Hilde reed liever niet op het westernzadel en Josine niet op dat van mij, nou kan je de boel wel overgooien, maar Zwier loopt met een martingaal en dat zou zo'n gedoe worden. Dus ik zei dat Hilde ook wel op Vera mocht van mij, nou toen hebben we dus ff geruild en is Hilde op Vera gegaan en ik op Zwier. Dat klikte zo goed tussen die twee, dat ik haar met een gerust hart op Vera laat rijden.
Daarnet kreeg ik een telefoontje van Josine, het was hartstikke goed gegaan, Vera was bij Hilde nog rustiger dan bij mij en ze vroeg gelijk of ze morgen weer mochten. Nou moet ik morgen heel de dag op de zaak blijven, dus ga maar lekker hoor :D
Heb ik daar ineens een bijrijdster voor Vera en nog een goeie ook *o/*
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Tanja

Bericht door Tanja » di 28 nov 2006, 11:02

Ik heb ook een sinds kort een een bijrijdster
van 24 jaar en ze doet het echt heel leuk ,ze ook helemaal gek van Tika.
Het geeft ook een beetje meer rust.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 28 nov 2006, 20:16

ik vind het echt fijn dat ik de zorg met haar kan delen, zo weet ik dat Vera in ieder geval haar beweging krijgt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anna

Bericht door Anna » wo 29 nov 2006, 00:19

Dat is lekker hoor iemand erbij. Ik ben ook nog steeds blij met Nienke al is zij niet aleen een bijrijdster voor Tasja maar nog veel meer
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 29 nov 2006, 22:00

het geeft een beetje "rust" als ik het erg druk heb, dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ze te lang stilstaat.

Plaats reactie