Nog een Sinterklaas paard

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Annemarie

Nog een Sinterklaas paard

Bericht door Annemarie » ma 27 nov 2006, 17:17

Nadat ik vorig jaar eens meegelopen had als hulpje in de Sinterklaas-optocht, heb ik dit jaar meegereden met Nisko. Onze rijvereniging haalt altijd met een aantal leden+paarden de Sint binnen.

Voor de zekerheid had ik Nisko maar de pelham-stang ingedaan met dubbele teugel. Ik rijd dan gewoon op de bovenste en de onderste is voor just in case O:) .

Half uurtje rijden voor we ter plaatse waren en daarna formeren. Nisko was bijzonder druk en stilstaan is niet haar sterkste punt. Rondjes draaien daarentegen wel *zucht*. Er ging een orkest voorop, daarna Sint op de schimmel,vervolgens heel veel zwarte pieten, wij met 8 ruiters en daarna nog een pietenorkest. We gingen op weg en dat ging 2 tellen goed tot het pietenorkest achter ons ineens begon te spelen O:) . Ik stond gelijk dwars op straate en zat acuut op een kameel-paard }-) .

Het eerste stukje heeft iemand even naast Nisko meegelopen en toen paard en baas weer wat gerelaxt waren, ging ie verder goed. Stilstaan onderweg ging ook steeds beter, maar wat kan een paard druk zijn zeg tsjonge jonge. Op een gegeven moment had ze door dat als de stoet voor stil staat, dat wij ook stil gingen staan, slim paard 8-) .

Terug naar huis relaxte ze echt. Ze zal van zaterdag op zondag wel lekker gedroomd hebben van alle indrukken :Z . Ben erg trots. Ze heeft de eerste 10 jaar van haar leven met een veulen aan de voet in de wei gestaan en ik heb haar nu 3 jaar en in de tijd heeft ze nu al van alles gedaan. Me is trots :+: .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 27 nov 2006, 17:47

super joh, leuk is dat als je zo trots op je knolliebollie kan zijn he?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Leentje

Bericht door Leentje » ma 27 nov 2006, 17:56

nou,daar mag je ook trots op zijn hoor :)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 27 nov 2006, 18:36

goed gedaan hoor, volgend jaar weer?
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Annemarie

Bericht door Annemarie » ma 27 nov 2006, 18:56

Ja, in principe zijn wij volgend jaar weer van de partij :D . Zo krijgt ze vast nog eens Sint-routine :)ddd .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
fjordido

Bericht door fjordido » di 28 nov 2006, 10:27

nou je kan terecht trots zijn hoor!!
Esther

Bericht door Esther » di 28 nov 2006, 15:43

Wat knap van Nisko!! Die van mij zou ook nog wel even raar kijken (jeskim) en die ander zou het niet meer hebben en wegcrossen (Tea) denk ik..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Annemarie

Bericht door Annemarie » wo 29 nov 2006, 13:28

Esther schreef:Wat knap van Nisko!! Die van mij zou ook nog wel even raar kijken (jeskim) en die ander zou het niet meer hebben en wegcrossen (Tea) denk ik..
Ach, als Tea en jij over een poosje helemaal op elkaar ingespeeld zijn, misschien vindt ze het dan ook nog wel eens een eer mee te hobbelen als Sint-paard in een Sint-optocht 8-) .
Plaats reactie