Enge hond in het bos.....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Tanja

Enge hond in het bos.....

Bericht door Tanja » vr 24 nov 2006, 14:57

Ik dacht ik ga lekker even een bosritje maken,en dat ging wel lekker alleen sommige
stukken zijn best nog wel nat en als mevrouw dat die natte stukken in het vizier krijgt trapt ze gelijk op haar rem. _-:(
Ze houdt niet absoluut niet van natte voeten (en ik wil binnenkort naar strand,weet niet of dat een goed idee is).
Had ik eindelijk een stuk om te galopperen ziet mevrouw in haar linker
ooghoek een wit springend eng ding (lees hond) en ze schrikt ,
i.p.v. dat ze rechtdoor gaat slaat ze gelijk recht af het bos in met allemaal boompjes,
ik moest echt me handen voor me ogen houden (handig met teugels ) anders had ik een hele takkebos verzameld.
De eigenaars van de honden vroegen of het ging,gelukkig is er voor rest niets gebeurd maar de mensen
in het bos waren wel geschrokken geloof ik,het was me wel weer een avontuur.
Op een gegeven moment stond ze stil,hoofd ophoog,en vol met adrealine, we zijn toen maar rustig (nou ja,rustig ) naar huis gestapt
en liefst zou ze met een spurt naar stal zijn gegaan.
Ze is ook niet echt bang van honden maar als ze uit een onverwachtse hoek komen is het wel erg spannend. :=
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » vr 24 nov 2006, 16:08

Altijd sensatie als honden opeens op duiken uit het niets. Gelukkig waren het nette mensen en vroegen hoe het met je ging. Heb het vaak genoeg anders mee gemaakt in het oude hof( neem aan dat het daar was).
Wodan en ik M1+10
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 24 nov 2006, 17:48

dat ken ik , heb ik eens met Nena gehad, lekker ritje zonder zadel door de polder wat ik vaker deed. Ineens komt er uit het heel hoog gras een hond tevoorschijn............ppppppffffffff Nena op haar rem en om willen draaien 8)7

gelukkig is het goed afgelopen meis
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Tanja

Bericht door Tanja » za 25 nov 2006, 07:19

Ik heb zojuist een blauwe plek gecontateerd,
niet zo gek met al die bomen en ik geloof dat er spierpijn
begint op te komen. O:)
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
pinokkio

Bericht door pinokkio » za 25 nov 2006, 15:28

sterkte, met de spierpijn. Ik ken dat ook hoor, met plotseling opduikende dieren. Bij ons zitten veel fazanten die met een hoop kabaal uit de struiken tevoorschijn komen.Maar laatst was een meneer met een witte paraplu en een blonde hond midden in een drassig weiland(ja wat doet zoiemand daar denk je dan),ook erg eng.Pino kon het niet identiviseren. maar nogmaals sterkte hoor, gr karin
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
sultan

Bericht door sultan » wo 29 nov 2006, 18:39

Hi, hi ik heb van de zomer op mijn vakantie op de veluwe een ritje gemaakt met een fjord. Ik dacht in het bos, 'wat een rare konijnen"maar toen ik echt goed keek, bleken het jonge zwijntjes te zijn. Toen er een groot gesnuif uit de bosjes kwam, zijn we snel door gereden. Vast papa of mama zwijn. De fjordjes hadden daar ook wel respect voor.( was trouwens de eerste keer dat ik op een fjord reed en nu heb ik er zelf één.
Plaats reactie