Nou ik heb zojuist het geld overgemaakt voor een reading met Rosco. Ik moet rekening houden met 2 weken voordat ik antwoord krijg.
Ik heb 4 vragen voor hem:
1) Hoe ik hem beter kan helpen met zijn eczeem om of hij van binnenuit eventuele oorzaken aan kan geven.
2) Of de eczeem op deze manier uberhaupt wel draaglijk is voor hem.
3) Of hij gelukkig is op de stal waar hij nu staat en wat ik kan doen om het leven aangenamer voor hem te maken. Een paar weken geleden oogde hij vreselijk triest (dit heb ik er niet bijgezet maar even voor jullie info). Hij begint nu weer lekker vrolijk te worden en ook met rijden weer wat praatjes te krijgen.
4) En nu een hele persoonlijke:
Misschien dat ik hierbij wel teleurgesteld wordt maar ik heb het gevoel
dat hij bij mij hoort. Hij zit echt in mijn hart (al jaren) en zie hem
echt als de beste paardenvriend die ik ooit gehad heb. Ik zou graag willen
weten of hij die mening met mij deelt.Ook al is hij een aantal jaren niet bij me geweest.
Hierbij maakt het me niet uit wat de uitkomst is, ben er gewoon vreselijk nieuwsgierig naar. En mocht ik teleurgesteld worden in zijn reactie hier op hij blijft gewoon mijn kanjer uiteraard

Verder heb ik gezegd dat ze maar moet kijken hoe het gesprek loopt. Krijgt ze geen antwoord op dingen die ik graag wil weten dat ze maar het gesprek wat Rosco al dan niet wil voeren moet volgen. Daar draait het uiteindelijk om. Ik ben sceptisch maar sta er wel voor open. Ik ben heel nieuwsgierig of het paard zoals ik denk dat Rosco is naar boven komt.
Wordt vervolgd

Groetjes
Marijke