drukte in de binnenbak
drukte in de binnenbak
Wij hebben de luxe dat onze stalling over een binnenbak beschikt. Nadeel: iedereen zit er nu dus in. Sultan liet zich in stap braaf manouvreren.(hij is hardstikke wendbaar) Maar ja in draf wordt hij als een magneet aangetrokken naar de kont van zijn voorganger. Stoppen wilde hij pas met de staart van voorgangster nightstar zo ongeveer tussen zijn bit. Nog wat oefenen dus. Ging langzaam aan beter.Annelies heeft met hem door de B weg gestapt(naast hem dus, hij moet echt wennen aan mensen naast hem) Ging goed. Ze vertelde dat hij overdreven zijn best deed om braaf te zijn. Graag houwe zo Sultan!
Laatst gewijzigd door sultan op di 21 nov 2006, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: drukte in de binnenbak
sultan schreef:Wij hebben de luxe dat onze stalling over een binnenbak beschikt. Nadeel: iedereen zit er nu dus in. Sultan liet zich in stap braaf manouvreren.(hij is hardstikke wendbaar) Maar ja in draf wordt hij als een magneet aangetrokken naar de kont van zijn voorganger. Stoppen wilde hij pas met de staart van voorgangster nightstar zo ongeveer tussen zijn bit. Nog wat oefenen dus. Ging langzaam aan beter.Annelies heeft met hem door de B weg gestapt(naast hem dus, hij moet echt wennen aan mensen naast hem) Ging goed. Ze vertelde dat hij overdreven zijn best deed om braaf te zijn. Graag houwe zo Sultan!
bij ons is het eigenlijk nooit druk, alleen met de les zijn we met een stuk of 6. maar daar is de bak groot genoeg voor. is wel fijn dus!!
maar wel fijn dat hij zo zijn best doet!!
maar wel fijn dat hij zo zijn best doet!!
Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!