weeer een samenvatting !!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

weeer een samenvatting !!

Bericht door pinokkio » di 21 nov 2006, 21:04

Hallo allemaal,
Ik begin even bij het weekend. Zaterdag zijn we met z'n drieen naar den bosch geweest, om claudia en kelly te zien rijden bij paard en koets.Zeer vroeg op, rond zeven uur, alle dieren verzorgen,en met broodjes koffie en een krant de auto in. Gerard achter het stuur, dus ik kon even bijkomen. :D
Rond half elf,kwart voor elf op het parkeerterrein in den bosch.Eindelijk de benen weer strekken.

Het was voor ons lang geleden dat we daar geweest waren, dus eerst maar een plattegrond gezocht en meteen gevraagt en gekeken waar claudia en kelly moesten rijden. :?
Vrij snel alles gevonden, en toen ik zag dat je als publiek naar de stallen mocht en bij de los rij plekken kon gaan staan, hup erheen en ja hoor.Daar reden ze.!!

Even hallo gezegt, en staan kijken, en toen plaatsjes gezocht op de tribune.Want ik wilde het vanuit een goede plek allemaal bekijken.
Over het optreden hoef ik niet alles uit te leggen, dat hebben velen van jullie ook gezien. Wij vonden het er erg mooi uitzien, en op mooie muziek gereden.De kleding was perfect, en ja, voor ons blijven fjorden HET hebben he.Perfecte bouw, sterk,uitstraling, echt super.

Na het optreden ben ik weer terug gelopen naar waar claudia en kelly met de paarden stonden, en ontmoette ik nog wat FW ers.
Gezellig staan praten, en Kventin goed in me opgenomen. Gerard zei al, mochten we er ooit een merrie bijkopen, dan wordt kventin wel haar lover :D ( hij bedacht al hele fokprogramma"s hihi).
Maar ook taco's lieve koppie van dichtbij,een sierlijk, fijn snuitje, heel lief. En Kelly, ik zei het haar al es,( via FW) alsof ik haar al jaren ken. Super meid!!!

Natuurlijk wilde bojana en gerard meer zien , en gingen we rond lopen.
Bojana zag allerlei kleine dieren, schapen, geiten, etc, en verdween ertussen, alles moest ge- aait worden.
Tot ze de stands met hebbedingetjes zag, jee, ook ik zag vanalles, maar bleef cool en nuchter, want niet alles is echt goedkoper.
Verder nog wat shows gezien, ook die met dat meisje uit goede tijden slechte tijden. Ze had wel lef dat zal ik niet ontkennen.
Al met al, na zoveel uren op mijn benen was ik er moe van, en tegen zes uur savonds vertrokken we richting auto.
Onder weg nog uit eten gegaan, en rond twaalf uur thuis.Eerst naar Pino, en de kleintjes, die blij waren ons weer te zien. We hadden goede vervanging hoor, ze zijn ook echt verwent.
Nog even wat gedronken, en hup plat.
Zondags zijn we met pino naar de manege gegaan want ook bojana wilde graag even weer op pino rond rijden.
Daar kwam na enige tijd ook een goede vriendin van me met haar nieuwe fries de bak in, dus lekker gezellig allemaal.

Maandag ook naar de manege geweest, en dit keer met weer een andere vriendin samen.
Het regent hier veel, dus buitenritten zijn nu even niet echt leuk.
Maar er is genoeg te doen in de bak hoor. Pino moet wel lekker voor mijn been blijven , dus ik oefen vanalles.
Zo ook vandaag, alhoewel het vanmorgen hier droog bleef, werd het smiddags toch weer donker en nat, dus toch maar weer manege, en daar kwamen er meer, dus met 4 man (lees vrouw), gereden.
En hoe meer paarden in de bak, hoe meer Pino gaat showen, de grapjas.
Weer thuis lekker op stal, en bracht gerard mij een glaasje drinken, en tuttelen we met onze kudde :+

Donderdag hebben we een afspraak met een zadelmakerij, om ons zadel te laten nakijken,misschien opvullen, in ieder geval met als doel,dat we zeker weten dat alles goed ligt, en voor mij ook lekker zit. Dus dat wordt voor het eerst reizen met de trailer met pino en alles meenemen, maar das voor pino geen probleem,die is dat wel gewent.

nou dat was het wel weer voor vandaag, groetjes vanuit het noorden, doegg karin en pino en de rest.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » wo 22 nov 2006, 07:28

hee leuk weer eens wat te lezen over pinootje!! zo te horen gaat alles super bij jullie!!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Plaats reactie