voor het eerst zelf met de trailer op pad: wat een vrijheid

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Jowien

voor het eerst zelf met de trailer op pad: wat een vrijheid

Bericht door Jowien » ma 20 nov 2006, 20:07

Ik was vrijdag voor het eerst alleen met Orlinde in de trailer op pad.
Ik heb begin november mijn E-rijbewijs gehaald, en nu ging ik het voor het eerst gebruiken. Ik ging naar kenissen in Egmond (drie kwartier rijden, ik kende de route). Die hebben 2 ijslanders en we gingen lekker een duin- en strandrit maken.
Orlinde had wel even een duwtje nodig om de trailer in te lopen (ze stond net een half uurtje in de wei... := ). Onderweg was ze erg braaf en ik reed ook heel voorzichtig natuurlijk (rotdrempels).
De rit was heerlijk, maar wat gaan die ijssies hard zeg in tolt! Ik mocht ook even, je vliegt vooruit zonder dat je er erg in hebt! Orlinde moest hard draven of galopperen om ze bij te houden (en dat was nog niet de topsnelheid van die ijssies).
Terug liep Orlinde zo de trailer in, nog problem *o/* . Onderweg 1x een schop tegen de wand. Okee, ik reed wat enthousiast door een bocht, ze had gelijk.
Wat een gevoel van vrijheid! :j :j
Gewoon met mijn eigen pony achter de auto lekker op pad, heerlijke rit met mooi weer... dat smaakt naar meer!!
Vera

Bericht door Vera » ma 20 nov 2006, 20:32

leuk zo'n dagje uit!
Ik ben van de zomer met annemarie en vlek en ik zelf met vera ook samen met iemand met een ijslander wezen rijden, maar wij moesten telkens even wachten, want die kon ons niet bijhouden. Wij reden voor ons idee in een sukkeldrafje.
Maar dat was ook nog een jonge ijslander die nog maar pas ingetölt was, dat scheelt misschien ook nog.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » di 21 nov 2006, 08:25

wat een vrijheid heb je dan denk ik, goed gedaan hoor!
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » di 21 nov 2006, 09:35

Heerlijk is dat om zelf met je knollie te rijden hé!

Alleen ik wordt altijd wat agressief van de mede weggebruikers als ik met de trailer rij. Echt wat een aso's zijn er dan bij.

Heel soms heb ik ook wel rotsenario's in mijn hoof van wat als er nu een auto achterop de trailer klapt..... owww wat erg is dat soms...
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » di 21 nov 2006, 18:57

Lekker dat je nu zo zelfstandig weg kunt. En dan nog met een paard wat je zelf kunt laden. Wie doet je wat?
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Leentje

Bericht door Leentje » di 21 nov 2006, 19:08

lekker joh!
gaan en staan waar je wil.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Charret

Bericht door Charret » di 21 nov 2006, 19:55

Oo! Ik ben zo jaloers! Ik hoop ook binnen aanzienlijke tijd me E te halen en dan lekker op stap te kunnen met de trailer die ook nog moet komen :=
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie