Het was zo mega fantastisch.

Kelly is echt waanzinnig maar ook zeker wil ik Sandy en Yvette ook bedanken wat zij voor mij hebben gedaan van het weekend.
Het is zeker een onvergetelijk weekend geworden.

Vrijdag zou Kelly en Taco al rond 16.00 bij ons zijn dat werd rond 19.00 ivm allerlei files.
Kwinnie gewassen en Taac zijn benen en mega staart.
Snel nog even naar Udenhout en daarna tuig en laarzen poetsen.
Rond 23.30 naar bed en proberen te slapen (lukt dus voor geen meter).
Zaterdagochten 7.00 liep de wekker af. Hondjes naar buiten en paardjes voeren. Ze staan dan ook zo lekker op stal. Alco links , Taco in het midden en Kwinnie rechts.
Eten en spullen inladen(wat moet je een enorme zooi meenemen) instappen en wegwezen.
(wij wonen nog geen 10 min. van Den Bosch)
Kwinnie had een lekkere stal en Taco bleef op de trailer.
Losrijden was echt een ramp. Kwinnie was van heel veel dingen bang en Taco was de rust zelf.
Eenmaal in de bak liep hij even achter Taac aan en toen ging het beter.Sandy liep voor ons uit met haar mooie markiezepak en haar geweldige krullen.

Dit is achteraf gezien ook de beste proef geweest.
Het is ook zo leuk om allemaal mensen van FW te zien.
De tweede proef werd ineens vervroegd(wij zaten nog niet eens op ons paard en moesten er al in(dat gaat niet)) Snel zadelen en niet losrijden de ring en en gaan met die banaan. Het ging al met al niet zo slecht alleen was Taco een beetje speels.
Na het rijden zijn we nog even over de beurs gelopen en hebben heerlijke poffertjes gegeten.
Kwinnie in de trailer en naar huis.
Paardjes verzorgd en alles weer uitgeladen(alles zat natuurlijk doorelkaar en zo maar in de auto geknikkerd).
Lekker nog wat gegeten, Kelly nog op FW en Bokt, ik heerlijk op de bank.
Rond 23.15 naar bed en de wekker weer op 7.00.
Weer het zelfde ritueel als zaterdag.
Nu had Taco wel een stal, lekker naast Kwin. Samen stonden ze echt als 2 dikke vrienden op stal.
Ook nu was er niet normaal los te rijden. De bak was hard en glad en mega druk.Taco lag al op zijn knieen.
We zijn wat buiten gaan stappen en hebben zo wat oefeningen kunnen doen maar echt los werden ze niet. Het rijden viel niet alles tegen.
Maar de laatste proef was wel echt speciaal. Ik had al wel een klein vermoeden dat Kelly wat had uitgebroed maar dit had ik niet verwacht.
Na het rijden van de 2de Werd er door de omroepsters een vehaaltje verteld dat het mijn laatste aktie met Kwinnie was en dat iedereen moest zwaaien en dat alles op het mooie nummer van Maroc Borsato(wat kelly ook in het filmpje had gebruikt).
Kventin durfde op een gegeven moment niet meer verder en Taco kwam er bij en samen gingen ze heerlijk door de ring. De tranen stroomde over mijn gezicht en iedereen zwaaide en klapte. Echt ik heb hier gewoon geen worden voor zo mooi. Dat ook iedereen van jullie zo goed zijn mond(computer) heeft dicht kunnen houden.

Nu ik dit hier zit te typen lopen weer de tranen over mijn wangen.

Komt je terug bij de stal en dan staat iedereen je daar op te wachten, nou een warmer gevoel kan ik niet beschrijven. Dat was echt geweldig.
Ik wil ook echt iedereen, speciaal Kelly en Sandy en Yvette, bedanken voor dit mega mooie afscheid.
Dit is echt onvergetelijk geworden.
BEDANKT ALLEMAAL!!!!!!!!