Morgen vertrekt ze samen met Lye Nelly naar Schotland...
Ze gaat naar mensen als recreatiepony, uitsluitend voor wandelingen.
Heb het erg moeilijk nu, verdere uitleg komt later wel.
-------------------------------------------------------------------------
Update
Vanmorgen om kwart voor 8 kwam mama mij wakker maken, ze wilde nog ff mee naar Bidonja. Zijn we daar naartoe gereden, nog wat foto's gemaakt, geknuffeld, koekjes gegeven.
Om 9uur ofzo ben ik terug naar huis gereden met de gedachte: ik kan er niet bij zijn als ze haar komen ophalen, zou me te hard kwetsen.
Eenmaal thuis liep ik hier ook maar de muren op, dus toch maar terug naar daar gereden. Bidonja en Hayco uit de wei gehaald, wat gepoetst en dan kon ik het niet laten om nog ff met Bidonja te rijden.
Had me voorgenomen om het niet te doen, buitenrit lukte toch niet meer en pistewerk vindt ze niet leuk. Maar alsof ze voelde dat dit de laatste keer was, ze deed alles zonder protesten, heb ook maar heel kort gereden. Ingestapt, op beide kanten paar rondjes draf, beide kanten een rondje galop en wat uitstappen.
Dan mochten ze nog los in de piste. Kon ik daar nog een uur madam der kont staan krabben

Om 12 uur kwam die vent aan, en hebben we ze ingeladen. Pfff toen kwamen de traantjes weer

Hayco en Hildar in het stalletje gezet, Hayco ging eerst vrij goed. Aangezien hij Bidonja ook niet meer kon horen, maar Hildar (die bij mijn weten nog nooit van Fidonja gescheiden is geweest) stond als een gek te roepen met als gevolg dat Hayco ook zenuwachtig werd...
Hilda hebben we dan samen met Helly in de andere stal gezet.
Terug naar huis gereden, wat gegeten en weer terug (volgens mij heb ik die weg nog nooit zoveel keer op een dag gefietst hihi)
Zijn we naar Stabroek gereden, Hannemiek gaan halen. Die liep netjes de van op en hield het bij wat gedraai en geroep. Verder gereden naar Brasschaat. Halina gaan ophalen. Ze wou eerst niet vooruit (voorbij stroomdraad ) maar ging daarna ook netjes de trailer op. 'thuis'gekomen liepen ze er beide netjes af en hun ook in de stal gezet. Caroline en Witske uit de wei gehaald, veulens ook in de stal gezet en de dames in de andere wei.
Nu is het ff druk, al dat geroep maar morgen gaan de dames naar het dorp hiernaast en zal de rust wel snel weer terugkeren.
Het dringt nu niet echt tot me door dat ik Bidonja nooit meer zal zien (of mss ooit is over een paar jaar?) maar dat komt dan wss nog wel...