Aangezien mijn zus vakantie heeft en lekker 2 weekjes weg is, zorg ik nu ook alle dagen doordeweeks voor Sandra. Dus na het werk snel eten naar binnen proppen en gaan met die banaan. Aangezien de bak een blubberzooi is, wilde ik vanavond maar even een stukje aan de hand gaan wandelen; lekker in het donker over het fietspad onder de straatlampen (met uiteraard alle reflecterende zooi die ik maar vinden kan

). Maar eerst moest de stal nog gemest worden. Pony stond al binnen want het was al pikdonker en tja, mesten met San in de stal gaat niet zo handig. Dus ik dacht ik gooi ze gewoon even op de wei. Het licht uit de stal verlicht ook het eerste stuk van de wei, dus dat moest wel lukken. San bleef eerst mooi in het eerste stuk staan; wel een beetje beledigd. Het was natuurlijk al donker en ze had nog geen eten gehad en nu moest ze weer naar buiten, vreselijk leven

. Ze bleef lekker rustig dus ik aan de slag. Beetje doorwerken en in een kwartiertje was het bedje weer gespreid

Wilde ik San weer naar binnen doen, is ze blijkbaar toch verder de wei in gelopen, want ik zag ze in het lichte stuk niet meer. Eerst even m'n ogen laten wennen aan het donker en toen zag ik ineens 4 witte benen en een wit koppie helemaal achter in de wei. Ze is geschoren, dus nu is ze nog lichter dan anders. Zag er zo komisch uit van die witte vlekjes in het donker. Echt net een misvormd spook

Wel ideaal, pony is altijd terug te vinden in het donker!
Uiteindelijk geen rondje meer gelopen, aangezien er een regenbui losbarstte... Morgen poging 2!