Ik had dus vanmaorgen weer les en had Tea toch een beetje droog gekregen en gezadeld. Ik wilde opstijgen, maar ik was al behoorlijk moe dus ik dacht, ik doe het maar even een keertje met het opstapje.. Mijn vader had haar vast en Tea vond het trapje behoorlijk eng..
Dus ik zet mijn voet in de beugel, zet af en op dat moment doet ze net een paar passen naar voren en beland ik dus heel elegant op haar kont achter het zadel.. Tea schrok zich natuurlijk kapot, en deed nog wat passen naar voren, maar ik bleef zitten en gierde het uit van het lachen natuurlijk.. Iets wat Tea waarschijnlijk ook nogal eng vond..
Ik kon gelukkig gewoon weer naar voren schijven en daar zat ik dan..
Oeps..

Verder ging de les redelijk, al heb ik wel de hele tijd het gevoel dat ik niet meer kan rijden.. Tea wil niet normaal draven en dendert alle kanten op en ik moet dat instructies opvolgen uit het westernrijden.. Zien jullie het voor je.. Om moedeloos van te worden, al gaan sommige dingen toch best goed..
En dan hebben we het nog niet gehad over dat zadel, nu lag het goed, zat ik weer scheef.. Grrr..

Maar goed, toch weer heel wat opgepikt en ik heb aangeboden gekregen dat ik in de bak van degene mag rijden waar we altijd les hebben, die heeft een hele goede bak en toen ik vertelde dat ik op het moment helemaal geen mogelijkheid heb om te rijden, over de weg lukt nog niet echt en het weiland is gewoon veel te glad. Zei ze dat ik maar moest bellen en dan haalde zij haar paardjes eruit en kon ik wel even in haar bak rijden.. Nou das nog eens tof!!!
Caylinn en Bente stierden met zijn tweeën door het weiland toen Tea weg ging natuurlijk, maar de draden bleven heel en ze hielden en best nog wel netjes..
Big mama een lekkere bak brokken gegeven toen we terug waren, hmmm!!
Iemand waarmee ik les had twijfelde of ze wel drachtig was, omdat ze twee keer moest plassen en ze zich gedroeg alsof ze hengstig moest worden.. Ze zei ook dat je nu echt nog niet kan zien of ze drachtig is, maar ten eerste kent ze mijn paard niet eens, dus ik zal wel weten of ze hengstig is, en ik kan het echt al een beetje zien... TOCH???

Groetjes Es..