Help, Pablo in handen van Roos..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Pablo
Contacteer:

Help, Pablo in handen van Roos..

Bericht door Pablo » za 28 okt 2006, 18:03

Ja, en ik ben het niet zelf. Vrijdag door omstandigheden moest ik 2 paarden rijden. Aangezien ik door de val van de trap nog erg stijf was, vond ik 1 paard wel genoeg. Toen kwam er een stalgenootje klagen dat ze niets met haar 3-jarige kon doen.... }-) Mooi, hier heb je Pablo, veel plezier :D Kon ik met Marin trainen. Het zag er erg leuk uit, en goed nieuws, door het vele buiten rijden springt Pablo in de bak nu ook de linkergalop aan *o/* Maar goed, Roos vond het ook best leuk. Ja, handig, we heb Roos (ikke) Roos (rosa) en Roos(rozemarijn). Dit was Rozemarijn. Naja, in elk geval ging ik vandaag niet naar stal omdat ik naar Rotterdam ging naar de markt. Nou kan morgen de jongen niet die normaal werkt dus moet ik weer. Echter is mijn oma morgen jarig en daar wordt ik gewoon verwacht. Dus na de markt geen tijd voor dikkie dik. Roos gebeld en die vond het best leuk om te doen....

Dit is de eerste keer in 2 jaar ofzo dat iemand anders op Pablo rijd als ik er niet bij ben O:) Duimen jullie mee dat hij zich gedraagd 8)7
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Viv

Bericht door Viv » za 28 okt 2006, 20:37

Heeej leuk joh.... eneeeh als Pablo een roos op zn rug heeft is het volgens mij al goed, maakt hem niet uit welke roos hihihihi
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 29 okt 2006, 07:45

Moet kunnen toch Pablo aan een ander overgeven als jij niet kan, hij heeft zich maar te gedragen.
Wodan en ik M1+10
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 30 okt 2006, 12:25

wat leuk zeg! Nou dan hoeft Pablo niet te wennen aan een nieuwe naam ;)
Gaat vast goed komen, toch :)
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 30 okt 2006, 12:36

Haha, ik ben door niemand gebeld dat er ongelukken zijn gebeurd dus t zal wel mee vallen. Zou wel fijn zijn als ze het leuk vind. Kan ik af en toe trainen met Marin en zij met Pablo.
Enne Esther, hij heeft zich maar te gedragen is wel een heel makkelijke benadering, hij is gewend aan mij en wil nog wel eens gaan rennen onder het zadel :P
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Vera

Bericht door Vera » ma 30 okt 2006, 13:45

ach ja een roos blijft een roos toch?
Fijn dat hij zich heeft gedragen hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie