OOh die wind!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

OOh die wind!!

Bericht door Esther » di 24 okt 2006, 14:20

Wat zijn ze vurig he met die wind!!! Ik verplaatste net Tea en Bente van weiland en racen, ik kon ze voor het hek van het grote weiland nauwelijks houden, ik snel het touw losgeklikt en daar gingen ze!!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » di 24 okt 2006, 14:22

:D Haha, inderdaad!
Die twee van mij zijn ook knetter... 8)7
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Annemarie

Bericht door Annemarie » di 24 okt 2006, 14:24

Wind maakt paarden inderdaad huppelig. Als ik met Nisko ga rijden zit ook achter elke bwegende spriet/struik/boom een kabouter 8)7 . Maar gelukkig blijft ze braaf. Ik vind het altijd zo grappig dat ze met de wind op kop ook altijd de oren naar achter draait, waait anders te veel door denk ik :D . Ben nu trouwens snip, maar dan ook snip verkouden, dus ben sinds zaterdag!! al niet bij Nizz geweest :( .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 24 okt 2006, 14:56

nou hier nog 2 die helemaal door het dolle zijn, vanmorgen lag het in de planning om met die 2 te gaan wandelen, maar aangezien het ook nog eens ging gieten, hebben we ze maar mooi laten staan
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Siria

Bericht door Siria » di 24 okt 2006, 16:32

had ik zondag ook: en toen lieten we ze los bleek dat het hek nog openstond, hebben ze ook direct door, liepen meteen op straat (is gelukkig geen drukke straat hoor) dus wij snel erachteraan, ze waren inderdaad behoorlijk fel door vooral wind enzo denk ik
Plaats reactie