KWPN verkocht!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

KWPN verkocht!

Bericht door Esther » do 19 okt 2006, 15:42

Nog een berichtje, ik heb mijn KWPN verkocht.
Ze stond al een poosje te koop, maar ze heeft nu een fantastisch plekje!! Er was een oudere vrouw, 68 jaar, ik vind het fantastisch, die op zoek was naar een leuk paard.
Ze had haar vorige paard op stal Suder Hiddinghe staan, daar rijden Annabel en Janna ook, en de paarden van Nicole, Julie en Lisa staan daar, en daar staat Jennefer nu dus ook. Ik kan haar dus nog vaak zien en ik weet dat het een super plekje is!!
De vrouw is heel aardig en Jen wordt volgens mij tot het bot toe verwend, maar het is ook zo'n lief paard, ze verdient het.
Nicole was met de vrouw mee als kritiek en om te proberen. Nou die is wel kritisch hoor, die moet je mee hebben als je een paard gaat kopen!!
Ze reed even en leverde goede kritieken. Ze zag dat haar ene knie dikker was dan de andere en zei dat ook. Ze heeft dat altijd al gehad en nooit problemen mee gehad, maar je moet het maar zien.
Zaterdagmiddag is ze door mijn oom en vader weggebracht en zondagavond belde die vrouw al op dat het zo leuk was geweest!! Altijd leuk om te horen en fijn dat ze me op de hoogte houdt.

Wat wel dom was. Jennefer stond bij mijn oom voor de verkoop. Ik belde dat er zaterdagochtend iemand zou komen kijken, laat hij een meisje dat er daar wel op reed gewoon nog even rijden voor tijd. Dat staat natuurlijk erg stom, ik schaamde mij wel een beetje. Dat doe je toch niet, lijkt het net of het geen betrouwbaar paard is, of te vurig. Ze is hartstikke lief, maar je gaat er toch iets van denken. Ik heb Nicole ook op het hart gedrukt, dat dat ook niet de bedoeling was en dat ik het ook niet snapte, en dat het een heel braaf paard is. Gelukkig nam ze dat wel van me aan, maar het stond zo stom!!!
Nou goed, dat hebben we ook weer gehad en ben blij dat ze nu weer een echt thuis heeft, en dan ook nog zo een, en een plekje waar ik haar kan zien.
Groetjes Esther..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hilde

Bericht door Hilde » do 19 okt 2006, 15:48

Wat fijn dat je zo'n leuk plekje hebt gevonden!
Ook leuk om Nicole metteen te zien.
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » do 19 okt 2006, 15:53

Klinkt als een super plekje zeg!
En helemaal tof dat ze zo dichtbij staat :)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 19 okt 2006, 17:17

Jennefer is echt super om op stal te hebben. Ondanks dat ik eigenlijk niet heel veel van Jennefer ken, houd je onbewust toch steeds een oogje in het zeil en is ze toch een fijn gezelschap.

En wat ik ook zo ontzettend leuk vind is dat elke keer als we met een fjord voorlangs lopen kijkt Jennefer echt even heel geinteresseerd op. In tegenstelling tot de andere KWPNers. Verder staat ze nu met Skimp (Ludor) in de kleine weide naast de bak. Erg makkelijk, want Skimp is de baas, dus Jen doet het netjes zo, gelijk vriendjes met de baas.

Daarnaast was Sonja ook echt helemaal in de wolken. Nog trouwens...prachtig om haar zo blij te zien gewoon. En zondag met ons het bos in. Ging ook echt keurig. Wel enkele opstartprobleempjes, maar dat heeft alles met 4 benen en een beetje levendigheid naast Engels Volbloedje Cirith (die alleen maar kan dribbelen), dus was maar goed dat die niet mee ging uiteindelijk (ook voor Nicole en mij met bommetjes Iwan en Sas hehe). Maar ook daar sjokt Jen braaf met de gele monsters mee, geen rare sprongen, hardstikke braaf en ze vond het volgens mij ook prachtig. Ook het meertje durfde ze met een beetje aanmoediging zo in.

En inderdaad wordt ze nu gruwelijk verwend hahaha...MAAR...de manen blijven er aan :clap: :waven: :clap:
Geluk is de vrucht van intens werk
janna
Contacteer:

Bericht door janna » do 19 okt 2006, 17:46

Bella schreef: En inderdaad wordt ze nu gruwelijk verwend hahaha...MAAR...de manen blijven er aan :clap: :waven: :clap:
Jeeeh *o/* _/-o_ , haha.....Sonja vind het zo mooi met die manen prutsen en borstelen,pluizen en alles wat er verder bij hoort.
Ze is echt helemaal in de wolkjes, dezelfde dag nadat ze haar gebracht hadden heeft ze haar nog even in de bak gereden.
Elke keer als ik nu op stal kom en Sonja is er, dan verteld ze me hoe het is gegaan met rijden en hoe geweldig ze het wel niet vind dat ze weer kan rijden.

Ze heeft zeker een goed plekje gekregen... en je komt binnenkort nog wel een keertje kijken toch?!!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
L0tte

Bericht door L0tte » do 19 okt 2006, 18:34

Fijn dat je een goed huisje voor haar hebt gevonden! En ook nog dichtbij :)
DaphneT

Bericht door DaphneT » do 19 okt 2006, 19:41

Wat fijn dat ze verkocht is Esther! En helemaal geweldig dat ze zo goed terecht is gekomen en nog in de buurt ook. Kan je haar af en toe nog een knuffel brengen!
Anouska

Bericht door Anouska » do 19 okt 2006, 20:06

Lekker voor je dat je haar nog op kan zoeken omdat ze dichtbij staat!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
lientje

Bericht door lientje » do 19 okt 2006, 20:11

super zeg!! klinkt helemaal geweldig!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » vr 20 okt 2006, 07:19

Ja Sonja is helemaal in de wolken! Zaterdag direct al, toen de koop was gesloten kwamen de vreugde tranen.......
Esther, je vader en oom maar kijken, en hebben vast gedacht, dat mens is niet wijs ;) :P

Maar het gaat echt super goed met Jen, alleen mevrouw probeert de nieuwe eigenaresse uit (logisch)
Ik heb Sonja gezegt dat ze heeel consequent moet zijn, maar dat vind ze moeilijk zei ze...
Naja het zou vast wel goed komen!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Esther

Bericht door Esther » vr 20 okt 2006, 08:14

Het komt vast goed!! Daar ben ik van overtuigd!!
Fijn om van jullie te horen dat het zo goed gaat en ik kom zeker binnenkort even langs.
Fijn dat de manen eraan blijven, hoort toch helemaal bij Jen. En ja, die fjorden kent ze ondertussen wel, hihi.. Ze was altijd helemaal weg van Bente.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 20 okt 2006, 08:22

Hey dat zijn nog eens goeie berichten altijd leuk om te horen dat een paard goed op zn plek staat ergens!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 20 okt 2006, 15:43

Klinkt als een super plekje voor Jen :j En dan ook nog bij "bekenden" op stal, das helemaal fijn! Kun je nog een beetje op de hoogte blijven hoe het met 'r gaat.
njarco
Contacteer:

Bericht door njarco » vr 20 okt 2006, 16:48

Zo te horen heeft ze een super plekje gevonden.
Fijn voor je.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.

Zep s mijn nieuwe topper in spe.

FJORD thats what makes the difference
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 20 okt 2006, 17:44

zo wat fijn dat ze een goed plekje heeft zeg en zeker dat je haar nog regelmatig kan zien :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Charret

Bericht door Charret » vr 20 okt 2006, 22:23

Wat super dat je haar zo niet uit het oog verliest. Ik hoop dat ze het daar super krijgt :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Daphne

Bericht door Daphne » za 21 okt 2006, 14:08

Zo gaaf he, echt heel fijn dat je haar zo niet uit het oog verliest! Het klinkt alsof ze een fijn plekje heeft gekregen!
Plaats reactie