Nouja, ik met Vera gegaan, want die heeft de laatste dagen een luilekker leventje. Maandag en dinsdag alleen maar op de wei gestaan en in het weekend heeft ze alleen hoeven stappen, omdat we toen met haar en Exel zijn gaan wandelen.
Nou heb je bij ons dus lekker hoge heuvels en bij de wei vandaan is het ongeveer een minuut of 10 stappen en dan kom je op het pad naar een behoorlijk hoge heuvel. Eerste stuk gedraafd en verderop een galopje. Toen hoorde ik ineens wat en heb haar teruggenomen, ik zag dat er wat kinderen in het bos waren en die hadden daar denk ik een feestje ofzo, die zaten allemaal rond een geimproviseerde tafel te eten. Ok, toen we er voorbij waren zijn we weer gaan galopperen en toen ging er iets helemaal mis

Terwijl we dus aan het galopperen zijn, komt er ineens een kindje achter een boom vandaan, hier schrok Vera zo van dat ze vanuit de galop in ene stil stond..............sliding dus

Toch het rondje maar afgemaakt en ze liep verder super goed.
Toen ik bij de wei aankwam leek het alsof ik bloed bij de lip van Vera zag en ja hoor precies het voorste stuk van haar bovenlip was geschaafd. Toen ben ik nog eens alles verder gaan controleren en zag ik ineens dat ze toch een wondje aan haar achterbeen had, gelukkig niet diep, meer geschaafd. Heb het gelijk schoongespoeld en daarna wondspray erop gedaan, ik hoop dat ze er morgen geen last van heeft