Eerst heeft Eline wat verteld over de gang van zaken op een abop dag en daarna hebben we 1 voor 1 de proef gereden en wat sprongen gemaakt. Daarna kwam het commentaar van Eline. Die blinkt altijd uit in eerlijkheid, dus haar woorden waren ook wat confronterend. Maar ik had mezelf toch niet opgegeven om dit jaar de abop te doen, dus ik kon het hebben.

Daarna ff de buitenrit geoefend; wat een shitpaden daar zeg.. ploegen door de bagger. Ik had eigenlijk van Wendrika verwacht dat ze niet onder de indruk zou zijn maar ze werd toch wat druk toen ze haar voorganger uit het zicht zag verdwijnen. Dat in combinatie met tot de knieen in de modder maakte dat ik er ook niet echt relaxed opzat en was blij dat het voorbij was.
Daarna ff pauze en toen hebben we nog een clinic van een uur gehad van Eline. Wendrika was door het uitrusten weer fris en fruitig en het was een zeer nuttige clinic. Op een gegeven moment ging ze zo goed en ontspannen lopen, dat meerdere mensen er iets positiefs over gezegd hebben. En voor mezelf was het ook wel merkbaar uiteraard, want het zat zaaaalig en ze was heerlijk aan het been. Ik merkte wel dat ik moest oppassen om der niet over d'r kookpunt heen te duwen, maar het is gelukt het niet zover te laten komen.
Ik ben benieuwd hoe de rest het ervaren heeft!!